Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als je een Westfalia bouwt, moet je dat ook vergelijken met een Westfalia......
ikke schreef:Heb je echt een grote bek? Koop de allergoedkoopste Westfalia Saturnus die je kunt vinden, hoe rotter hoe beter, hoe lager de prijs. Sloop dat ding zorgvuldig uit elkaar, donder alles onieuw in het zinkbad, haal een partij goed hout, bouw de wagen weer op en rijden maar. Kosten 3000-4000 euro, afhankelijk van de staat. Koop eens een nieuwe Westfalia...........
.koene schreef:ikke schreef:Heb je echt een grote bek? Koop de allergoedkoopste Westfalia Saturnus die je kunt vinden, hoe rotter hoe beter, hoe lager de prijs. Sloop dat ding zorgvuldig uit elkaar, donder alles onieuw in het zinkbad, haal een partij goed hout, bouw de wagen weer op en rijden maar. Kosten 3000-4000 euro, afhankelijk van de staat. Koop eens een nieuwe Westfalia...........
Dit is ook mijn advies, ik ben nu met een zelfde soort project bezig, binnenkort beginnen we met het uit elkaar halen van de trailer.
Ik heb vandaag gesproken met de importeur van Westfalia Benelux, en die vond mijn trailer van 35 jaar geen uitzondering, na de restauratie moet hij nog zeker 15 jaar meegaan(en hopelijk nog ff langer).
Realiseer je dus goed dat wat je koopt kwaliteit is, Westfalia is een topmerk, en velen doen zich daar aan onder.
Als ik sommige verhalen hier lees over trailers, zowel technisch als de ondersteuning vanuit het bedrijf, word ik soms echt verdrietig. Ik kan gewoon bij Westfalia Benelux onderdelen voor mijn kar bestellen, ruim 35 jaar na fabricage.
Jij bent niet bang om met een 35 jarig lijk te gaan rijden
Je wil niet weten hoe vaak ik hier voor volkomen geschift ben uitgemaakt omdat ik het gore lef had mijn paard te vervoeren in een trailer van 20 jaar oud (of een vrachtwagen van 30 jaar oud).
Citaat:broertje van waar ik vaak mee reed met twee Ijsjes erop. http://link.marktplaats.nl/251040214
Munnie schreef:Ik heb dus echt geen verstand van trailers ja hoe een paard erin moet. Daarbij is hier geen man in huis en dan ben ik nog de handigste van het stel.
Daarbij heb ik eigenlijk niet veel eisen maar is het niet vervelend als die raampjes niet open kunnen? En het houten tussenschot is dat wel iets?
Verder ga ik weer kijken op MP of ik iets tegen kom. Bedankt voor de linkjes ga ze even na kijken. Het moet trouwens een 2paards trailer zijn.
Annastasia: Die vond ik er ook wel goed uitzien ja.