) De hoefsmid heeft geen rare dingen gedaan en ik kon daarna haar voeten ook gewoon pakken.Maar sinds ze dus op de wei staat wil ze haar voeten niet meer geven. Ik heb dit geprobeert in de wei en even meegenomen naar stal maar dat lukte ook niet. Ik denk dat het aan mij ligt, ik heb namelijk 1x haar voet laten 'glippen' en toen begon dit probleempje...
Verder loopt ze niet over me heen maar ze heeft gewoon zoiets van: Jij bent niet sterk genoeg om mijn voeten vast te houden dus je krijgt ze niet.
Ik heb ook geprobeerd: Op het moment dat ze een voetje geeft, loslaten en een stukje appel geven. Dit had ze niet echt snel door maar ze houd niet zo van snoep en na 3 voetjes tilde ze hem weer niet op.
Ook als ik haar voet naar boven 'trek' probeerd ze op 3 benen weg te lopen waardoor ik los moet laten (ookal staat ze vast, ze doet gewoon op 3 benen een pasje opzij).Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik dit het beste oplossen? En hoe kan ik haar zover krijgen dat ze haar aandacht op mij richt en niet op andere dingen (die zogenaamd nieuw zouden kunnen zijn).
Bij haar werkte bovenstaande methode heel goed.
Leuk koppie zit erop! 

Clicker is ze nog niet zo bekend mee, meer voor andere dingen. Maar misschien kan dat ook nog een oplossing zijn