Nieuwe laarzen doe er maar even natte kranten in en dan je voeten er weer in...
Had ze er net 5 min. in zitten toen ik zag dat de buitenkant begon te bobbelen (leken wel platte lucht bellen).
Direct eruit gehaald..... en me voeten erin...
Hebben jullie dit ook eens gehad en heb je tips please????
Mjay
Geplaatst: 11-05-09 14:06
waarschijnlijk stonden ze ook nog bij de kachel? want dat moet je dus niet doen.... zoiezo kan je het beste dat soort dingen niet doen omdat aan de binnen kant de laars helemaal niet tegen water kan dus misschien blijft het wel zo... buitenkant kan wel een stootje hebben maar ik zorg altijd dat ik ze afdroog (buiten kant) als ik ze uit doe en niet niet niet bij de kachel zet...
ze zijn niet te klein ik heb er alleen tijdelijk een extra zooltje in en normaal loop ik dat strakke ook gewoon uit maar dta viel me dit keer vies tegen maarjah gebeurd is gebeurd....
ik heb even net weer een rondje buitengelopen en langzaam aan beginnen zu nu te zakken ook (YES)
lovelyd
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-09 17:45
Het is weer helemaal weg getrokken gelukkig.
Anoniem
Geplaatst: 12-05-09 17:48
Haha, mooi, jij blij. Ik ga morgen m'n nieuwe laarzen ophalen, ik zou er nog niet aan DENKEN om er natte kranten in te stoppen, zijn verdorie dingen van 400 euro. Snap ook niet dat mensen dat 'risico' nemen, leren laarzen zijn niet goedkoop..