Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paradox schreef:Ik wilde van de zomer meedoen. Maar dan moet ik dus als de sodemieter die schouderbinnenwaarts erin gaan hameren, terwijl we pas net met wijken zijn begonnen(in stap)![]()
Hij is nu 5. Volgend jaar heb ik andere plannen rond de fokdag, dus dan zou ik helemaal niet mee kunnen doen.
Nou ja, ik probeer hem wel wat schouderbinnenwaarts te leren, maar ik begrijp niet helemaal wat het met de aanleg te maken heeft. Aanleg gaat volgens mij toch meer om de gangen van het paard dan om de (concrete) oefeningen?
Edit: hij is bijna 5. Duurt nog ruim een maand
_Lott schreef:erin proberen te hameren? ga dit alsjeblieft toen met een instructeur en niet in eentje wat aanklooien!
_Lott schreef:dressuuraanleg is toch meer dan gangen? anders zou het toch niet jonge friese paarden met dressuuraanleg heten.
Paradox schreef:_Lott schreef:erin proberen te hameren? ga dit alsjeblieft toen met een instructeur en niet in eentje wat aanklooien!
Nou nou. Rustig maar. De toon maakt de muziek. Ik heb les van een hele goede instructrice die weet waar ze mee bezig is._Lott schreef:dressuuraanleg is toch meer dan gangen? anders zou het toch niet jonge friese paarden met dressuuraanleg heten.
Waarom móet een paard van 5 schouderbinnenwaarts kunnen om mee te mogen doen?
Dit laat imo alleen zien hoever hij is afgericht, niet of hij aanleg heeft voor dressuur.
Maar goed. Das mijn mening.