Welk wedstrijdjasje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welk wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 21:53

Welk merk heeft getaileerde wedstrijdjasje met extra lange mouwen?
Ik heb nu een 164 van HH maar de mouwen zijn veel te kort en hij had nog wel meer getaileerd mogen wezen.
HH word het niet en een rider pro ook niet. Weet iemand wel een merk jasje die dat heeft?

_BlackPearl_

Re: Welk wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:29

pikeur diana :)
mooi getaileerd, en mooi lang :)

_Athar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 11:42

Ik heb gisteren een jasje gekocht van HH en ik vind hem prima, de mouwen zijn lang genoeg en hij was niet duur. Hij is niet heel apart en mooi getaileerd maar het zit wel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:52

Ja maar mijn armen zijn te lang. Bij HH is maat 36 kwa taille te groot en mouwen zijn veel te kort en dat is bij bijna alle merken zo.
Maar zoveel wedstrijd rijd ik niet dus ik ga ook geen dure jasje kopen.

_Athar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:03

Nee dat snap ik, ik rijd zelf gewone manege proefjes, dus ik wilde ook geen hele dure kopen. wel vervelend als je armen zo lang zijn. en een jasje op maat laten maken zal ook wel heel duur zijn. misschien kun je op www.vitalhorse.nl kijken, daar hebben ze wel wedstrijdjasjes, wel van harry's horse en ook rider pro, maar wle veel soorten, of had je die allemaal al geprobeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:22

Heb alle pasje van divoza geprobeert ook hh en rider pro alle modelen en pikeur is me te duur.

_Athar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:48

hmm ja nou dan moet je misschien toch geld sparen en pikeur proberen. als al het andere echt niet past. je kunt een goede maat nemen als je niet meer verder groeit, heb je er toch nog heel lang wat aan.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:24

Pikeur rijjasjes zijn ook in lengte maten te verkrijgen misschien kun je dat eens proberen?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:30

Ik heb de Kentucky Concours. Misschien kun je op internet kijken? Zijn er zat te koop.

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:00

kingsland jasje heb ik, zit echt supper fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:31

Ja maar HH pas ik niet.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:35

Ik heb ook altijd last van te korte mouwen, ik heb dan ook ongeveer de hele Divoza (en nog 100 andere winkels) gehad voordat ik een goed jasje vond... Hij zit niet perfect, in de zin van dat het eigenlijk íets te groot is, maar bij mijn mouwen is hij goed :) En dat is wel degelijk een Rider-Pro, dus misschien moet je dan toch voor een grotere maat gaan, anders zou ik het ook niet weten...

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:41

Ik heb ook een Pikeur jasje. Was 130 euro, maar hij zit wel helemaal goed, HH en alles zat niet mooi, te groot telkens of mouwen vielen niet mooi ed, dan maar een iets duurder jasje, maar vind het zeker ook mooi jasje. Hij is alleen wel erg warm.

Veleta_02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:43

Ik heb HH maar ik moet ook zeggen dat de mouwen vrij kort zijn.... Misschien kun je op marktplaats zoeken naar een jasje met extra lange mouwen? Een tweedehands rijjasje is beter betaalbaar dan een nieuwe. Misschien dat je daar een Pikeur kunt vinden die je betaalbaar vind? Die zijn super!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:48

Ik lees even mee, ik heb hetzelfde probleem een beetje...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:51

ik had een pikeur diana lengtemaat en nog steeds waren de mouwen veel te kort :\ hoor die klacht van veel mensen ook.
Heb nu een Musto, en echt :+: Die pasvorm is zo fantastisch (voor mij dan he). Maar die zijn niet echt binnen t budget van de ts denk ik..
Weet ook niet welke merken in normalere prijsklasse wel aan die eisen voldoen, hoewel, bedenk me nu, had vroeger, heel lang geleden een Horka en die was wel lang genoeg bij de armen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:02

ik heb een pikeur gepast een diana die zat bij men armen goed maar was te breed maat 36. Heeft pikeur ook maat 34?

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:05

Pikeur (L)

Ze zitten heerlijk en zijn mooi getaileerd :P
Alleen ze zijn best duur, mijne was 174 euro:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:09

Bij de zaak waar ik heen ga waren ze 190 ik pas ze daar wel en dan koop ik hem 2de hands ofzo voor die afentoe dat ik wedstrijd rij ga ik geen duur jasje kopen daar koop ik liever een paar dekjes van :P