Ik ben op zoek naar een winkel (liefst in de buurt van Amsterdam) die kunstlederen rijlaarzen verkoopt. Geen online shop wegens niet zo'n goede ervaringen. Wie weet er 1?
Silly, die zijn ook via internet en dat wil ik niet meer. Divoza heeft ze niet, die had ik gemaild. Heb inmiddels vernomen dat Epplejeck ze heeft dus ik ga daar maar eens kijken.
Epplejeck heeft idd kunstlederen laarzen (Heemskerk is de dichtsbijzijnde plaats voor jou), van Saxon.
astridelise
Geplaatst: 13-05-09 22:06
Juul schreef:
Silly, die zijn ook via internet en dat wil ik niet meer. Divoza heeft ze niet, die had ik gemaild. Heb inmiddels vernomen dat Epplejeck ze heeft dus ik ga daar maar eens kijken.
Ik heb ze live gezien die laarzen bij Epplejeck, ik vond ze spuug lelijk. Waarom geen leren rijlaarzen?
Ik vroeg me laatst juist af in welke winkel ze tegenwoordig géén kunstleren laarzen meer hebben. Bij ons in de omgeving heb ik alle winkels afgereden, op zoek naar een fijne kunstlederen rijlaars. Bij ons in de omgeving heeft vrijwel elke winkel BR en HKM, helaas paste geen van deze laarzen mij mooi. Succes met je zoektocht!
Dankje! Ik had ze besteld van HKM idd, maar tot 2 keer was er wel iets mee dus heb ze nu teruggestuurt. Die zaten mij ook eigenlijk te laag, ik wil echt zo'n hoog model wat mooi aansluit.