Trektocht Drenthe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Trektocht Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 12:28

Hallo, we hebben vraagje aan de meer ervaren trekkers ;)
Wij willen in de zomervakantie graag een trektocht(je) door Drenthe doen.
We willen starten van Eesveen, richting Uffelte, naar Dwingeloo/Spier in de buurt, dan naar Geeuwenbrug, dan naar Wittelte en dan weer terug..

Weet iemand in deze buurt overnachtingsplaatsen (geen campings want we nemen geen tent mee!)?
En weet iemand of dit te doen is qua afstand? (25 á 30 km per dag willen we afleggen)
Verdere tips zijn welkom

Alvast bedankt.

Groetjes!

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:41

Deze omgeving is zeer geschikt voor een trektocht. Je kunt iig bij ons terecht in onze eenvoudige stacaravan en we zijn ook niet duur. Wel goed plannen ivm onze eigen trektochten.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:35

Ik ben net thuis van een weekendje rijden met mijn vriend en onze paarden;hebben een trektocht van 'n weekendje gedaan,en het is ons zo goed bevallen dat we binnenkort weer 'n trektocht willen gaan doen,maar dan een week of misschien wel 2.We zitten te denken om dan 2 dagen ergens te verblijven,die buurt beetje te verkennen enzo,en dan weer verder.Wij zijn dus ook op zoek naar plekjes om te overnachten,maar niet met tent.En alleen door drenthe dus.
vandaar dat ik me hierbij ook even aanmeld.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:38

mirano schreef:
Deze omgeving is zeer geschikt voor een trektocht. Je kunt iig bij ons terecht in onze eenvoudige stacaravan en we zijn ook niet duur. Wel goed plannen ivm onze eigen trektochten.

Ik neem misschien nog wel contact met je op,voor een overnachting,of 2.
Wil je me een pm sturen met erin hoeveel een overnachting kost bij jullie?