wie weet waar shetlander wedstrijden zijn?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nina_love

wie weet waar shetlander wedstrijden zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 12:48

Hoi,
ik ben voor mijn shetlander en haar ruitertje opzoek naar dressuur of spring wedstrijden waar zij aan mee kunnen doen. Ze hebben geen startkaart, en het liefst in de buurt van overijssel. Ze oefenen namelijk heel veel en zouden graag een keer op wedstrijd gaan, maar we kunnen niets vinden, ik weet dat er van het stamboek ook wedstrijden zijn maar die zijn vaak te ver weg.

groetjes Angela

Joyce_

Re: wie weet waar shetlander wedstrijden zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:05

Ik weet niet hoe oud het meisje is, maar ik denk dat bixiewedstrijden wel erg leuk zijn! Die moeten in de buurt vast te vinden zijn. Heb je wel een speciale startkaart voor nodig, dacht ik, maar is wel érg leuk! :j

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:12

Ik zit zelf aardig in de Shetlandwedstrijdwereld(je) maar er zijn niet heel veel wedstrijden speciaal voor alleen Shetlanders. 2 keer per jaar is de Nationale Shetlandpony Indoor in Maren-Kessel (Noord-Brabant) maar dat is niet echt heel dicht bij als je uit Overijssel komt.

Wat Myukii zegt, bixiewedstrijden zijn erg leuk en kan natuurlijk met elke pony :) Volgens mij is een startkaart niet zo heel erg duur en het wordt op best veel verenigingen georganiseerd.
En anders misschien een gewone startkaart aanvragen? Er zijn genoeg Shetlandpony's die het prima doen in de officiële dressuur/springwedstrijden.

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:32

Er zijn volgensmij gewoon wedstrijden voor shetlanders zoals shetlander cross en springen enzoo :D

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 18:58

ja we zitten er inderdaad aan te denken om naar maren-kessel te gaan om te kijken hoe dat gaat de pony is 4 en is nog nooit weggeweest dus vind het een beetje zonde om een startkaart te kopen als ik niet weet of het wel goed gaat

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:46

Maren-Kessel is érg leuk. In juni is er in Soest ook een shetlandpromotiedag. Er zijn alleen geen dressuurproeven, wel bestgaande Shet. Vorige keer was er ook een huntchase. Misschien dat daar wat is voor jullie? www.wpeemland.nl