Hej, Mijn petrie laarzen heb ik nu 4,5 jaar. Nu gaat de coating aan de binnenkant van 1 laars eraf. Nu hoorde ik ooit dat je daar doorzichtige nagelak op moest doen. Maar kan me niet voorstellen dat dit helpt.
Hebben jullie nog tips om dit tegen te gaan? Alvast bedankt.
Dit hoort bij VRM-RUI. Dus heb dit even verplaatst van HAR --> RUI.
Aukelizzy
Geplaatst: 09-05-09 20:18
Volgens mij helpt niets hoor. Als de coating eenmaal los laat gaat dat gewoon door en is niet te stoppen. Je Petries hebben het nog lang volgehouden, mijne waren na amper twee jaar al aan het vervellen . Voor mij geen coating laarzen meer.
je kan het niet stoppen maar misschien wel minder maken. bij veel ruitersportzaken kan je petrie collorcream kopen en dat voorkomt dat de coating losraakt.
___Tessa___
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-09 20:06
Helpt dit ook nog als de coating dus zoals bij mij al deels loslaat?
ik denk dat je er mee kan voorkomen dat het nog verder losgaat of dat het t bedekt zegmaar... ik heb het een keer ergens gelezen. anders kijk je even op google?
___Tessa___
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-09 08:20
Okee, bedankt
ZzzeiN
Geplaatst: 17-05-09 08:25
Volgens mij is colorcream om het te bedekken, dan word het weer donkerder zeg maar maar de coating gaat er niet minder sneller door afbladeren. Ik weet niet wat je er tegen kan doen, je laarzen hebben het wel al aardig lang uitgehouden zeg.
___Tessa___
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-09 08:27
Ow okee, dan vraag ik het even na in de winkel, voor de zekerheid, colorcream klinkt idd wel als iets dat weer kleur geeft aan je laars.
Toen ik mijn laarzen ging kopen werd er bij verteld dat daar niks aan te doen is om het te voorkomen.. Lijkt me inderdaad dat colorcream het meer is voor de kleur