Het rijden ging al weken lekker. Mijn gedachten was dan ook, als hij met beide benen aan de grond blijft, is de proef vast een winstpunt waard. Mirk heeft nog al eens last van uitspattingen en loopt dan ook heel graag op zijn achterbenen

Ik moest om een belachelijke tijd starten, kwart voor 10 's avonds, maar omdat het dichtbij mijn stal was, wou ik de wedstrijd niet van stek laten gaan. De hele dag heb ik met borstels bij Mirkje gezeten, want o wee, als ik een vlek ondekte

Een half uur had ik de tijd ervoor uit getrokken om mijn knolletje op de trailer te loodsen, wat deed hij tot mijn grote verbazing? Hij stapte er zo op!
Tijdens het opzadelen was hij heel onrustig, maar toen ik erop zat was het net zo braaf!

Hoewel ik verwacht had, dat ik strontzenuwachtig zou zijn, viel het dit keer reuze mee. Toen Mirk in de rijbaan kwam, leek het alsof hij op zijn achterste benen wou gaan dansen, maar na een paar liefkozende woordjes, begon hij super te sjouwen. Mijn proef heb ik echt helemaal in trans gereden, en zat dan ook met een big smile

Grove fouten zaten er niet echt in. Alleen in vrije stap de rijbaan verlaten, ik was zo in mezelf aan het juigen omdat hij zo super reageerde op alles

Helaas was ik niet bij de prijsuitreiking aanwezig. Ik was als een na laatste en was Mirk nog aan het verzorgen (ook dit keer stapte hij in 1 keer de trailer op). Maar, wat had Kim en Mirk tot haar grote schrik?

Op na de volgende wedstrijd!