) Even later op een gewoon breed zandpad werd die weer sloom. Ik sloeg weer zo'n 'takkenpad' in en hup daar ging meneer weer. Pony idem.Herkent iemand dit? Iemand een idee waarvoor ze het doen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Even later op een gewoon breed zandpad werd die weer sloom. Ik sloeg weer zo'n 'takkenpad' in en hup daar ging meneer weer. Pony idem.
.
. Op een lang breed pad wil hij ook wel graag een sprintje trekken, hoor, maar van zo'n smal zigzagpaadje wordt hij echt heel enthousiast. Heb al eens profijt gehad van mijn cap, en dan niet omdat ik er vanaf viel, maar vanwege plotseling opduikende boomtakken
. Gwen schreef:Bij mijn bijrijdpaard vliegen ook altijd de oren nóg verder naar voren dan normaal al is, hoofd liefst omhoog met de nek naar voren, en dan vlíegt 'ie echt door de bochten en over de heuveltjes. Op een lang breed pad wil hij ook wel graag een sprintje trekken, hoor, maar van zo'n smal zigzagpaadje wordt hij echt heel enthousiast. Heb al eens profijt gehad van mijn cap, en dan niet omdat ik er vanaf viel, maar vanwege plotseling opduikende boomtakken
.
Ik bleef met mijn kin achter een tak hangen waardoor er nu een stuk van mijn vel aanhangt