Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
skippyjoehoe schreef:jaa doet hij dit gericht of?
kan hij ook echt ergens jeuk hebben ivb plekje?verharing?
maar toen je hem gewassen had werd het nou jou idee toen ook beter?
astridelise schreef:Na het wassen heb ik hem op stal gezet en daar doet hij het niet. Hij heeft van de winter idd exceem-achtige plekjes aan de binnenkant van zijn boven benen gehad ( bij de achterbenen) maar dat hou ik nu in de gaten en dat ziet er goed uit.
Juliette86 schreef:astridelise schreef:Na het wassen heb ik hem op stal gezet en daar doet hij het niet. Hij heeft van de winter idd exceem-achtige plekjes aan de binnenkant van zijn boven benen gehad ( bij de achterbenen) maar dat hou ik nu in de gaten en dat ziet er goed uit.
Heb je hem al eens na laten kijken door de DA op mijt? Mijn ervaring is dat deze graag in de liezen en tussen de achterbenen gaan zitten en paarden echt tot wanhoop kunnen drijven. Omdat ze op die plekken niet kunnen schuren of krabben worden ze heel onrustig en krijg je van die hond achter eigen staart taferelen.
Juliette86 schreef:TeS19 schreef:hmm.. dat is inderdaad wel raar..Kan ik idd. niks mee en wat de DA zei ook niet. Zij heeft het Lidar zien doen en volgens haar had hij een kronkel in de kop! Ja en daar sta je dan en voor ik het wist was ze al weg want ze kwam voor een veulen, denk ik dan toch belangrijker.
Niet banketstaaf bedoelt maar wat is de meerwaarde van deze post
Juliette86 schreef:Lekkere DA dan![]()
Hou het in de gaten en zodra je het idee hebt dat het erger wordt of je paard andere lichamelijke klachten krijgt dan zou ik een andere DA raadplegen.