Aantal wedstrijden per maand?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wake_up

Aantal wedstrijden per maand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 12:43

Ik heb ergens in de paard en sport gelezen, dat vanaf nu aan 3 wedstrijden per maand mag worden deelgenomen.
Ook stond er iets over het aantal wedstrijden opeenvolgend per weekend. Alleen ik weet dus niet meer precies hoe het zit,
en in het wedstrijdregelement kon ik het niet vinden, vandaar dat ik het hier vraag.
Dus, weet iemand hoe het precies zit met het aantal wedstrijden per maand? Alvast bedankt. :)

Edit; Laatmaar, heb op een of andere manier kunnen vinden dat het alleen om eventing gaat :o
Laatst bijgewerkt door wake_up op 06-05-09 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

FriesWytske

Re: Aantal wedstrijden per maand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:44

Ik heb het niet gelezen in de paard en sport. Denk dat je het in Bit hebt gelezen. Dus dan klopt het niet

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:46

Ik hoop het niet, lijkt me een beetje raar.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 12:47

Ik lees het bit niet, alleen de Paard en Sport. Toen stond er een overzicht met belangrijkste regelementswijzigingen voor 1 April.
Het belangrijkste punt was toen het welzijn van het paard. Volgens mij stond toen er ook bij dat de sporenregel vanaf M2 wordt afgeschaft,
maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Edit: Paard en sport gevonden, alleen daar staat het niet in. Al weet ik zeker dat ik het ergens heb gelezen. Samen met dat sporengedoe.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 13:08

Laatmaar, heb op een of andere manier kunnen vinden dat het alleen om eventing gaat :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:27

Geldt idd alleen voor SGW&Eventing. Hier een slotje.