Morgen komt er iemand om mijn paard mooi op de foto te zetten. Heeft iemand tips om de oortjes mooi naar voren te krijgen? En waar moet je nog meer goed op letten?
geluidjes maken,op een afstandje naar hem zwaaien dat soort dingen,maar denk dat de fotograaf wel weet hoe ze de oren naar voren krijgt! ben benieuwd hoe ze worden,krijgen we een priefiew.
plein dank je voorde verwijzing, daar staat heel veel nuttige info op voor deze amateur. Zweep met een zakje eraan en op afstand de aandacht trekken, werkt bij mij altijd goed.
Bij hengsten werkt het nog wel eens goed om een zweep met zakje eerst even door de merriepis heen te halen..... ( wel oppassen dat meneer z'n tampeloerus dan niet op de foto komt perongeluk )
Verder netjes toilleteren, eventueel een highlighter of babyolie gebruiken voor de neus en rondom de ogen.
Een helper erbij is altijd handig die met brokjes, paraplu's of andere gekke dingen kan zwaaien!
Bedankt! Netjes zal ze er uit zien want het is op concours, er komen dus ook actiefoto's maar wil ook graag wat standfoto's. Mijn fotograaf is niet speciaal een paardenfotograaf dus hij weet er niet zoveel van, vandaar dat ik dit topic heb geopend. Dankjulliewel! En ik zal zeker wat foto's laten zien!