paardentaxi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zij

paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 22:09

hoi,
kan iemand mij vertellen hoe ik aan een goede paardentaxi kom? waar let ik op? het gaat om een rit van ruim 100 km en ik wil dat mijn paard heelhuids aankomt, en ik zelf ook :P ik neem aan dat ik gewoon mee mag rijden? of is dat niet standaard?

wie kan mij meer vertellen en wat zijn jullie ervaringen?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:31

Dan zou je even via google naar paardentaxi's moeten zoeken en ze dan zelf deze vragen stellen. Elke taxi is weer anders, met andere regels en vooral andere prijzen! Ik had een tijd geleden een paardentaxi nodig en ik weet alleen dat het erg prijzig is....Succes!

o0eefje0o

Re: paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:34

ik maak geregelt gebruik van paardentaxi martens! ben er zelf zeer over te spreken! nette trailer gaan netjes met het paard om en rijden netjes!
maar goed iedereen heeft een andere mening weet ook niet waar je vandaan komt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:02

Waar woon je, of eigenlijk: van waar naar waar moet je paard vervoerd worden? Paardentaxis rekenen meestal namelijk de rit vanaf standplaats naar vertrekplaats paard naar bestemming paard naar standplaats. Een rondje Google levert je ook al veel op, zo zijn er paardentaxis waarbij je verplicht voor beenbescherming moet zorgen, of die geen ritjes naar het slachthuis doen. Er kan altijd iemand mee, de "groom" :P

zij

Re: paardentaxi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 12:01

ik heb mijn vervoer inmiddels geregeld. maar voor algemeen mag het topic van mij best open blijven.