Sandrina schreef:Dank je wel, Angela daar heb ik wat aan. Hoe reageerde men toen je klaagde dat de WC's niet schoon waren?
Ja wel jammer dat je met een hond niet in een chalet mag, mijn vriendin neemt ook graag haar hond mee. Dat gaat eigenlijk altijd goed, maar aan beleid verander je weinig. Op een trektocht is het niet handig een hond mee te nemen, zeker niet zo'n oudje als zij. Hij valt ook uit naar de paarden dus we nemen hem dan niet mee. Wel als we op een plek vakantie houden; dan blijft hij in de bench. Hij bewaakt dan onze spullen en dat gaat supergoed.
Ik ben nu geweest bij de Gersalhoeve. Vond de menpaden super, heb geen gebruik gemaakt van de stal, maar heb ze wel gezien. Groot en schoon. Onze paardjes trokken alleen nu neus op voor het hooi dat hen werd voorgeschoteld; ze stonden in een prikweitje, ze aten liever gras. Ik vond het er niet prettig ruiken in die hele hoeve niet. Het rook er naar oude muffe tuigen. en die lagen er ook een hele loods vol. Daar waren ook de douches, maar die waren wel brandschoon, ook de WC's. Douches waren wat klein, maar er was verder toch niemand; ik kleedde me aan op de gang.
Ik heb interesse ín foto's van de Goolderheide. Laat maar komen. Wie weet worden anderen ook enthousiast over deze paden.
Hallo,
Hier een aantal foto's bij een pauze, western stijl erg leuk!!! En mooi gelegen.
Ze hadden zich verontschuldigd over de sanitair.
Ik heb veel gefilmd dus wat weinig foto's met de ruiterpaden en omgeving.

Bord met de equidroomroute, heel goed aangegeven.

Camping en buitenbak :

En niet te vergeten hun zebra :