Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij was gewoon even heel erg opgewonden en moet dan even de druk eraf halen

HummerTime schreef:nicolailover schreef:hij id toen hij ongeveer 3 was gecastreerd en hij is nu 14.
maar weet iemand wat dat grijzige spul was wat er uit kwam.
Wat denk je zelf????![]()
HummerTime schreef:nicolailover schreef:hij id toen hij ongeveer 3 was gecastreerd en hij is nu 14.
maar weet iemand wat dat grijzige spul was wat er uit kwam.
Wat denk je zelf????![]()
..
LadyLynn schreef:nou het lijkt mij geen sperma te zijn, want hij heeft geen ballen meer want het is een ruin..
weet niet precies hoe dat zit, maar het zou misschien wel een klophengst kunnen zijn, dan is er dus één teelbal niet ingedaald. En teelballen maken zowel sperma als testosteron aan (veroorzaakt hengstengedrag). Maar weet niet of die ene bal nog wel sperma aan kan maken.
Wendy schreef:LadyLynn schreef:nou het lijkt mij geen sperma te zijn, want hij heeft geen ballen meer want het is een ruin..
weet niet precies hoe dat zit, maar het zou misschien wel een klophengst kunnen zijn, dan is er dus één teelbal niet ingedaald. En teelballen maken zowel sperma als testosteron aan (veroorzaakt hengstengedrag). Maar weet niet of die ene bal nog wel sperma aan kan maken.
Misschien wordt het tijd dat je je biologielessen eens opnieuw bekijkt?
sperma komt niet rechtstreeks vanuit de (bij)ballen. Het zaad wat er in zit natuurlijk wel, maar verderop in het traject wordt er nog vocht aan toegevoegd. Het is dus gewoon dat vocht wat er uit komt.
Net zoals gebeurt bij bijvoorbeeld een man die gesteriliseerd is
... want in de teelballen (testes) worden wel degelijk zaadcellen aangemaakt (lees ; sperma) en daar wordt idd vocht bij toegevoegd wat vanuit de prostaat komt. Zaadcellen en vocht samengesteld noem je idd sperma, maar de hoofd onderdelen (de zaadcellen) worden in de teelballen aangemaakt, en daarvan kan er een niet ingedaald zijn bij een klophengst LadyLynn schreef:dan wordt het voor jou tijd om even langs de hans anders te gaan én biologie... want in de teelballen (testes) worden wel degelijk zaadcellen aangemaakt (lees ; sperma) en daar wordt idd vocht bij toegevoegd wat vanuit de prostaat komt. Zaadcellen en vocht samengesteld noem je idd sperma, maar de hoofd onderdelen (de zaadcellen) worden in de teelballen aangemaakt, en daarvan kan er een niet ingedaald zijn bij een klophengst

Zoals alle mannen zal hij op z'n tijd ook wel eens behoefte hebben, al kinkt dat misschien een beetje raar. Wat eruit kwam is gewoon zaadvocht. Zoals al genoemd is bestaat sperma uit zaadcellen en zaadvocht, aangezien het een ruin is kan hij geen zaadcellen meer aanmaken, maar nog wel zaadvocht, dat is dus wat je gezien hebt en het kan geen kwaad.
Wendy schreef:LadyLynn schreef:dan wordt het voor jou tijd om even langs de hans anders te gaan én biologie... want in de teelballen (testes) worden wel degelijk zaadcellen aangemaakt (lees ; sperma) en daar wordt idd vocht bij toegevoegd wat vanuit de prostaat komt. Zaadcellen en vocht samengesteld noem je idd sperma, maar de hoofd onderdelen (de zaadcellen) worden in de teelballen aangemaakt, en daarvan kan er een niet ingedaald zijn bij een klophengst
Waarom zou het een klophengst zijn?
Daar heeft de TS het volgens mij niet over gehad, dat haalde jij er bij.
Maar mijn punt is dus gewoon: ook al is het een ruin, er kan gewoon vocht uit komen. Dat is dus geen sperma.

Wendy schreef:Shahazai schreef:Mijn ruin doet het niet eens met zichzelf, die pakt gewoon de eerste de beste merrie en stopt m daarin
De mijne ook
En ik heb toen hij 2 was toch echt beide ballen er uit zien komen...
) voor de rest stond hij er als piet snot bij, alsof hij zelfs niet wist dat hij stijf stond. Vind het wel grappig om dat hier zo te lezen: een masturberende ruin. Mss vindt hij het leuk om van de "zweep" te krijgen, spanking....