Welke trailer kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patver

Welke trailer kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 18:46

Ben reeds een tijdje op zoek naar een goede trailer maar ik geraak er niet uit ...

Ik zoek een 2 paards trailer, min 170 breed
Ik hoef geen klinkende merknaam
Budget 7000-8000 €

Ik dacht mijn ding gevonden te hebben bij Cheval Liberté maar ik hoor nu dat de kwaliteit van de gebruikte materialen vaak te wensen overlaat.

Wie heeft er ervaring met

Henra Adventure http://www.henra.nl/Assortiment/Assortiment/Assortiment/product/13

ATEC Olympia http://www.atec.nl/webmaxx/displayitem.asp?key=K7747401
Ik heb onlangs met een ATEC Regency gereden maar voelde toch niet 100% aan qua baanligging - te licht? - heb wel onmiddellijk geladen gereden.

Ifor Williams heb ik ook al paar keer mee gereden, zelfs binnen meegereden en zijn fijne trailers - alleen die paal tot boven - wat moet je daar mee ...

Hotra zag er goed uit maar te hoog qua afstap naar mijn comfort wensen voor de viervoetige passagiers

Welke andere trailers zijn vergelijkbaar?

Alle info is welkom

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:08

ik zou eens op marktplaats rond kijken.. daar heb ik mijne ook vandaan !

X

Brandweer

Re: Welke trailer kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:13

Humbaur, erg fijne trailers , mooi en degelijk. Ik heb mijn 1,5 paards net ingeruild voor 2-paards(minder dan 6000 voor houten trailer), ook deze weer erg fijn.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:17

Ik heb een Böckmann, bevalt me erg goed!

KambiusH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:19

Henra adventure, [b]SUPER[/b] ding, je kan er mee doen wat je wilt, je krijgt hem niet stuk.
ook is hij van aluminium(geloof ik) dus erg fijn mee te rijden.

echt een aanradertje!

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:21

ik ben helemaal fan van de humbaur. ik heb de rapid plus ( 2- paards). ik wil geen andere merken meer.

Veldjesgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:42

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:54

Ik heb een Jean Luc Fautras en daar ben ik erg tevreden over. Gewoon een chique ding. Ik ben vooral blij met de deur i.p.v. zware laadklep, het grote raam voorin en de uitgang voor.

http://www.fautras.com/

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:09

patver schreef:
Ik heb onlangs met een ATEC Regency gereden maar voelde toch niet 100% aan qua baanligging - te licht? - heb wel onmiddellijk geladen gereden.

Persoonlijk vind ik de Regency de fijnste trailer. Stabiele wegligging doordat hij laag ligt. Vind juist een smalle en hoog op zijn wielen staande trailer eng achter mijn auto, heb dan altijd het gevoel dat ze omvallen in een bocht. Smaak en gevoelsverschil dus ;). En voor de paarden lekker veel hoofd- en staruimte.

Recent mijn vorige Regency ingeruild. Nog even bij Böckmann en Mustang gekeken (vergelijkend onderzoek kan nooit kwaad) maar kwam toch weer bij de Regency uit. Geniet inmiddels alweer een maand van mijn nieuwe. Mijn vorige heb ik achter diverse auto's gehad, lag bij allemaal even lekker erachter.

Succes met kiezen!

patver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 18:01

Het gevoel dat hij zou omvallen had ik niet bij die Regency, wel dat hij niet helemaal "tegen de baan plakte"

Moderatoropmerking:
Er is een bericht verwijderd, omdat dit een oud topic is en deze daardoor weer wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om te reageren op oude topics.
Laatst bijgewerkt door Judje op 27-05-09 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd.