[EG] telex kwpn ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dynara

[EG] telex kwpn ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 15:02

Na veel verdriet na het overlijden van mij 2 vorige paardje heb ik toch maar een nieuw paardje ervoor terug gekregen.
Alleen ik heb hem van een handelaar in Duitsland gehaalt, maar toch al haal je een paard bij een handelaar weet je niet het verleden van zo'n paard, wat het kan, wat het heeft mee gemaakt ect. en dat zou ik toch wel graag willen weten!
Toen we hem haalden was hij wel erg mager, maar erg aanhankelijk, onder het zadel steigert hij als hij aan de teugel moet halthouden en opvallend is zijn grote hoeven.
Toen ik in zijn paspoort keek is hij in Rietmolen gefokt door E. vogt Grootholt wie hem kent zou het fijn zijn om het even te laten weten.
Het is een KWPN ruin, donkerbruin tegen het zwarte aan, ongveer 1.70m hoog, geboorte datum 29.04.2000, afstamming navidad x legaat (springgefokt) verder heeft hij geen aftekeningen op de benen wel een klein kolletje, snebje en een klein beetjuh een grijze vlek op zijn onderlip.
Maar kijk ik bij zijn entingen dan is hij in de buurt van Boxmeer (limburg) geënt vorig jaar in 2008, dus iemand die het paard kent of heeft gehad in de buurt van boxmeer meld je even !! :D

hier foto's van Texel
Afbeelding
Afbeelding
http://i39.tinypic.com/2929xlg.jpg
Laatst bijgewerkt door Tanja op 05-05-09 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Buiten de foto fora zijn max. 2 foto's toegestaan.

whynoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:28

so cute love u telex <3

MissAmazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:38

Wij hebben voor zo'n 2 jaar terug ook telex op onze manege gehad.. Volgens mij is die vanwege het steigeren weggegaan.. Weet wel dat die ook groot was en tegen het zwarte aan.. Manege de veerkracht in heumen.. weet niet of ik daar nog ergens een foto van kan vinden.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 17:55

ja dat is ook zo! hij heeft daar inderdaad gestaan, heb al iemand eerder er over gesproken.
Er was zelfs iemand eronder gevallen, maar ik heb deze geplaatst omdat ik hem van een handelaar had gekocht en ben je toch benieuwd wat hij allemaal heeft mee gemaakt ;)

maar leuk dat je reageerd, zou leuk zijn als je nog een foto zou hebben of meer mensen kent die met hem in aanraking zijn geweest!
Alle info is welkom goed of niet goed :D

MissAmazone schreef:
Wij hebben voor zo'n 2 jaar terug ook telex op onze manege gehad.. Volgens mij is die vanwege het steigeren weggegaan.. Weet wel dat die ook groot was en tegen het zwarte aan.. Manege de veerkracht in heumen.. weet niet of ik daar nog ergens een foto van kan vinden.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:01

Is hij in boxmeer geënt of ergens anders.
Staan er verder nog eigenaren in het paspoort?