Alleen..... bij mij wiebelt dat ding nogal heen en weer. Ookal draai ik em behoorlijk aan, ik hou teveel ruimte aan de zijkant over. Inleg-pads heb ik al geprobeerd, maar die zitten niet echt prettig, en het helpt ook niet afdoende.
Nu zit ik erover te denken om 2 andere (dezelfde) caps te kopen. Maar welke caps zijn nog meer op maat te maken, oftewel: welke hebben ook zo'n draaisysteem? Misschien een ander model van Casco proberen? Toen ik deze kocht was dit het meest 'normale' model, en het zat ook wel goed. Maarja.... nu we ze echt aan het gebruiken zijn begin ik me steeds meer te ergeren aan die wiebel-paddestoelen
. NB: de LAS-caps en Troxel-caps zitten mij echt NIET prettig, deze heb ik al geprobeerd.
Iemand nog suggesties voor andere merken?
Waarschijnlijk is je hoofd dan ovaal vormig en moet je een ander model cap nemen. Nadeel is dat je ment volgens mij allemaal de zelfde caps op hebt. Als de een een rond hoofd heeft en de ander ovaal vormig zouden jullie beide een andere cap moeten nemen. Een met een rond hoofd past niet in een ovaal vormige cap en met een ovaal vormig hoofd pas je niet in een ronde cap omdat dat dan niet goed aansluit.