Pikeur Janett --> uit collectie? Alternatief?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjappie

Pikeur Janett --> uit collectie? Alternatief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 16:34

Ik heb gehoord dat dit model van Pikeur uit de collectie wordt gehaald. Ik heb verschillende ruitersportzaken gesproken, maar krijg geen eenduidig antwoord. Heb Pikeur gemaild maar nog geen reactie. Kan iemand mij nu al het verlossende woord geven?

Persoonlijk vind ik de Janett het fijnste zitten, en het liefst koop ik een paar broeken zodat ik een 'voorraad' heb, maar het ziet er natuurlijk ook naar uit dat ik zoek moet naar een alternatief. Heeft iemand enig idee voor een bandplooi met hoge band? Ik kwam zelf op de Cavallo Syria, alleen die heeft geen bandplooi.

Groetjes en bedankt.

Sjappie

Re: Pikeur Janett --> uit collectie? Alternatief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 16:06

Ik heb inmiddels duidelijkheid. In de 'gewone' winkel zul je de Pikeur Janet straks niet meer vinden, er is vanuit NL weinig vraag naar de broek. Divoza houdt ze wel speciaal in het assortiment, kleuren wit, blauw en negro.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:09

hmm dat zou erg jammer zijn, vind het idd ook erg fijne broeken!

fijn dat divoza ze nog wel houd, maar ook niet in veel kleuren zo te zien...
zo hebben ze de ankybroeken er ook al bijna uitgegooid (iig in divoza leek) omdat er weinig vraag naar zou zijn :?
dat zijn nou juist de fijnste beide... :\

dus ik lees even mee. :)

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 16:13

Van Divoza heb ik begrepen dat ze ze in partijen van 100 moeten afnemen, ze nemen dus deze standaard (meest populaire) kleuren omdat ze anders met een hele massa blijven zitten. Pikeur in Duitsland levert deze broeken speciaal aan Divoza. Maar goed, beter iets dan niets...

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:55

hmmz erg jammer, t is een fijne rijbroek! heb je ook duidelijkheid gekregen over het evt bestellen van deze broek in andere kleuren? (bij pikeur zelf of bij andere zaken in het buitenland?)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:06

Cavallo Gracioso ( of Cavallo Cocktail = met leren zit)

Kentucky Los Angeles (of Los Angeles City = met leren zit)

Zelfde model, zeer exclusieve rijbroeken 8-) *D

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 16:12

Divoza heeft verder niets gezegd over bestellen andere kleuren of andere zaken in Duitsland (alleen dus dat zij ze in partijen van 100 moeten afnemen). Misschien dat je daar Pikeur in Duitsland voor moet benaderen.

Vond nog wel deze website: http://www.superhorse.nl/Webshop/5821179.htm

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 07:52

Wat jammer, ik heb ook altijd deze broek!
Anky neem ik persoonlijk nooit meer, je betaald een klap geld en heb tot nu toe bij alle broeken gehad dat de naden heel snel los lieten. En een leren zitvlak ben ik ook al niet van gecharmeerd..

Dan maar gewoon bij die 3 kleuren blijven :+

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:01

misschien kunnen we, als we een goede buitenlandse (duitse) winkel hebben gevonden, samen een bestelling doen? scheelt in kosten. mn maat is toch altijd hetzelfde...

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 08:34

Kan altijd, ik hou me in ieder geval aanbevolen! Of op een concours (bv. Aken ofzo) dan inslaan?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:41

het model gaat er bij pikeur zelf niet uit. pikeur dealers kunnen dus altijd de broek voor je bestellen uit duitsland.

Hanneke184

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:43

Ik heb nog een nieuwe pikeur Janett liggen, één keer aangehad, maar zit niet lekker. Is over te nemen. Voor meer info PB.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 08:49

Hmm, dat is dan toch weer anders dan ik heb begrepen. Want Divoza moet ze dus met 100 afnemen. Het schijnt dat de Janett in Duitsland ook niet zo populair zijn.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:57

ik bestel altijd mijn pikeur broeken op die manier aangezien ik nooit broeken heb die standaard in het assortiment zitten. dat kan altijd gewoon per stuk :j

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:15

Sjappie schreef:
Hmm, dat is dan toch weer anders dan ik heb begrepen. Want Divoza moet ze dus met 100 afnemen. Het schijnt dat de Janett in Duitsland ook niet zo populair zijn.

hmmz, al die andere ruiters hebben gewoon geen stijl :Y)
wij wel...

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:54

Balen dat ze niet meer zoveel in NL verkrijgbaar zijn. Krijg ze ook bijna niet versleten, ze worden alleen wat lelijker doordat ze vaal worden. Dus de omloopsnelheid zal wel laag liggen misschien en daardoor zijn ze ook minder aantrekkelijk voor verkopers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:08

Wanted2003 schreef:
Wat jammer, ik heb ook altijd deze broek!
Anky neem ik persoonlijk nooit meer, je betaald een klap geld en heb tot nu toe bij alle broeken gehad dat de naden heel snel los lieten. En een leren zitvlak ben ik ook al niet van gecharmeerd..

Dan maar gewoon bij die 3 kleuren blijven :+

offtopic;
moet je ze even opsturen, ze repareren ze gratis en je krijgt een gratis petje :+ :+
(ze houden het bij mij langer vol dan mijn pikeurbroeken :o )

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:45

Hallo,

ik ben ook een fan van deze rijbroek. en ook ik zat vorig jaar met het probleem toen ik hoorde dat ze eruit gingen. Divoza was er zo stellig in dat ik toen maar een montana gekocht heb. Inmiddels weet ik wel beter. Bij superhorse kan je ze gewoon bestellen en ook wel in meerdere kleuren. Als de door jou gekozen kleur niet kunnen bestellen geven ze dat wel aan. Er is ook een duitse website waar je ze kunt bestellen en dat scheelt nogal met de prijs, helaas weet ik niet meer welke. Mochten jullie ooit besluiten om wat gezamenlijk te doen dan hou ik mij graag aanbevolen.

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:50

ik heb er ook 1 te koop want hij is voor mij te klein, heb hem maar enkele malen aan gehad, pb maar

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:03

blacksmurf: die duitse website is calevo volgens mij, wel jammer dat je dan met hoge verzendkosten zit

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 10:18

Ik heb gisteren nog eens nagevraagd bij een ruitersportzaak met pikeur in het assortiment, zij willen best eentje voor mij bestellen. Maat weet ik toch wel dat die goed zit, dus dan is het mooi gemakkelijk.

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:00

LiSSy schreef:
blacksmurf: die duitse website is calevo volgens mij, wel jammer dat je dan met hoge verzendkosten zit

ik heb op de site van calevo zitten kijken, maar kan de janett niet vinden.. waar kon jij hem vinden? (mss heb ik verkeerd gekeken)

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:07