Waarschijnlijk hopeloos ouderwets, want het is nergens meer te krijgen.... En toch vond ik het superfijn spul om mijn wedstrijdtenue mooi wit te houden! Helaas kan ik het nergens meer vinden.... Weet iemand of het nog te koop is, en waar??? Ik heb gegoogled en kwam berichten tegen dat het nog wel in de Albert Heijn te vinden was, maar de fabrikant zegt dat het in Nederland niet meer verkocht wordt (geen vraag meer naar)?
ik ben ook al een tijd op zoek naar die zakjes. Vond het inderdaad geweldig spul voor de witte was! Dus ik volg je topic even....
Kamy
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-09 20:48
Het was echt ideaal!!!! Wasmiddel, shout op de vlekjes. Schepje vanish erin en dan een beetje blauw poeder. Ik mis het echt, snik Reckit blauw verwijdert geen vlekken. Maar door het toevoegen van (voor ons onzichtbaar) blauwe deeltjes, is het optisch witter. Dit even ter info. Ik zoek dus geen vervangend middel voor vlekkenverwijderen.... Heb Egfa Wit geprobeerd, maar dat kan niet tippen aan Reckit Blauw....
Laatste keer dat ik het gekocht heb was bij de DA (drogist). Geen idee of het er nu nog is.
Kamy
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-09 20:55
Sonja schreef:
Laatste keer dat ik het gekocht heb was bij de DA (drogist). Geen idee of het er nu nog is.
Dan gaat daar mijn zoektocht beginnen! Ik ga gewoon bij alle tips kijken....
colinneke
Geplaatst: 03-05-09 20:59
Het was jaren terug nog bij de Macro te vinden. Nu is het overal uit het assortiment. Inderdaad vanwege slechte verkoopcijfers heb niet gegoogled maar via vinden.nl en daar vond ik dat het misschien nog in Belgie, Duitsland en Engeland te verkrijgen is. En met Steradent krijg je je was ook goed wit.
Kamy
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-09 21:09
Dat had ik ook gezien op internet: Dat het niet meer verkocht zou worden. In Belgie nog wel... Ga nog even verder googlen en anders maar die keer dat ik in Belgie kom, gelijk een hele voorraad inslaan! Steradent?? Van die tabletten voor je kunstgebit? Hoeveel doe je er dan in je was???
Yep die bedoel ik. En dan doe je er 1 bij. Gewoon boven op de was leggen, dus NIET in het bakje. Dan laten wassen. Maar dit moet je niet te vaak doen want het tast wel iets de stof aan.