Weet iemand waar ik bruine dressuur rijjasjes op internet kan vinden/bekijken of waar ik het zou kunnen laten maken?
Nu de wedstrijdreglementen zijn veranderd kan ik eindelijk eens een andere kleur aanschaffen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JulienSVU schreef:Die van Pikeur ken ik.. heeft iemand nog een ander merk?
Ik zag laatst ook iets op SBS6 een vrouw die ontwierp zelf jasjes en rijlaarzen enzo. maar ben haar naam kwijt..
Dekloktikt schreef:JulienSVU schreef:Die van Pikeur ken ik.. heeft iemand nog een ander merk?
Ik zag laatst ook iets op SBS6 een vrouw die ontwierp zelf jasjes en rijlaarzen enzo. maar ben haar naam kwijt..
Volgens mij heb ik die vrouw op hyves. Zal even voor je kijken![]()
http://jkdressage.hyves.nl/
Asjeblieft
nodi schreef:Ik heb die geruitte van sonnenreiter een tijd geleden besteld, maar hij lijkt in het echt nogal goedkoop en voor mij was het jasje te kort en de mouwen ook. Ik spring zelf, maar voor dressuur mag je jasje toch niet te kort zijn? Want deze bedekken allebei niet je kont, ze zijn meer voor het springen denk ik.
lonnie schreef:nodi schreef:Ik heb die geruitte van sonnenreiter een tijd geleden besteld, maar hij lijkt in het echt nogal goedkoop en voor mij was het jasje te kort en de mouwen ook. Ik spring zelf, maar voor dressuur mag je jasje toch niet te kort zijn? Want deze bedekken allebei niet je kont, ze zijn meer voor het springen denk ik.
ahh echt?
das verrekkes jammer, want ik vond ze op het palatje erg mooi....