Maar daarstrax toen ik de pony's ging voeren zag ik opeens kleine vliegjes op zijn rug zitten. Ik dacht 'huh wat een rare vliegjes en wat doen die daar op zijn rug?' . Toen begon ik me af te vragen of het normaal was dat er kleine vliegjes tussen zijn vacht doorliepen maar volgens mij is dat toch niet helemaal normaal toch? Het eerste wat ik ook dacht was: hebben die beestjes wat te maken met al die korstjes of wat het dan ook zijn?? Mijn shet heeft iig gigantische jeuk, vooral bij zijn borst staat hij best wel vaak flink te schuren. Daar heeft hij dus ook van die korstjes.
En nu ik, daarstraks mijn shet flink gepoetst en me nog niet kunnen douchen. En een jeuk dat ik heb. Kan komen door de losse kleine haren die mss nog op me zitten maar ik zag daarnet zo'n raar klein vliegje op me lopen. Hetzelfde soort als wat ik bij mijn shet op zijn rug zag. En aangezien ze bij mij ook nogal kriebelen vraag ik me al helemala af of het door die rare vliegjes komt.
Nu wil ik graag van jullie weten of jullie paarden er ook last van hebben. En of jullie ook kleine vliegjes hebben gezien die er maar raar uitzagen. Oke dit klinkt allemaal maar een beetje raar en vaag maar ik hoop dat jullie me ene beetje kunnen helpen
wat moet er staan in plaats van poedersuiker?
en luizen vliegen niet.