[EG] Fjalar, arabier x ????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJolijn

[EG] Fjalar, arabier x ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 17:14

ik zoek het paard van een buurmeisje van me. het gaat om Fjalar eagle(ik weet niet of dat laatste in zn stamboek staat). hij is gefokt in De Weere, en de eerste eigenaar was Sara van Dommelen(niet de fokker, maar hij was niet gechipt toen zij hem kocht). de pony was bijna onhandelbaar, maar met het rijden was hij braaf. hij vloog door alle weidelindjes heen en liep altijd los. hij is een keer in de trailer gek geworden, heeft daarbij zn hoofd aan de voorkant opengahaalt en daar waarschijnlijk een litteken van. een jaar later wou hij over zn staldeur heen en bleef met zn achterbenen hangen, hij had vrij diepe sneeen bij zn achterbenen en rond zn koker. dit kan niet gehecht. daarvan heeft hij iig littekens. het meisje ging studeren en heeft de pony verkocht naar friesland. ze hebben de eigenaar hett verhaal natuurlijk verteld en de eigenaar dacht dat zn buurmeisje van 13 hem wel aankon %) (de oude eigenaar, mn buurmeisje, was 16 en die kon hem amper aan). ze wouden geen zadel/hoofdstel en andere spullen mee aangezien ze andere paarden hadden. het paard moest dus van noord-holland naar friesland maar was na het trailerongeluk niet in de trailer geweest, beest was er panisch voor. met hun DA overlegd, kreeg een kalmeringsspuitje zodat hij suf werd en is naar friesland gegaan.
een paar maanden geleden wou het buurmeisje hem opzoeken maar ze hadden hem verkocht naar drente?? weet iemand waar hij is?

dit is zn info:

naam: Fjalar (eagle)
hoogte: ik schat rond de 1.45/1.50
aftekeningen: weet ik niet uit mn hoofd, zie fotos, iig een (brede) bles en een wit voetje(achter)
vader: ... eagle, staat niet in paspoort, er was geen dekbewijs
moeder: onbekend
geslacht: ruin, misschien klophengst
ras: arabier x ????

fotos:
zal ik zo snel mogelijk plaatsen!