Dit jaar wil ik weer mee gaan doen aan de Jonge Dressuurpony's, ik doe mee met 1 5jarige NF. Maar sinds kort heb ik een nieuwe pony, een duitse rijpony, waarmee ik dan ook mee wil doen. maar ik zag dat het in samenwerking was met NRPS, Welsh, KWPN & NNFPS. En dat je pony in één van deze stamboeken ingeschreven moest zijn, op een inschrijfformulier stond dit, maar op de KNHS site weer niet, want ik keek op internet rond en daar reden ook kinderen mee met een Duitse Rijpony, een hannoveraan etc. hadden.
Mag ik dan meedoen met mijn Duitse Rijpony? Het is pas tegen eind juli (ja ik ben erg op tijd xD) Of moet ik dan die organisatie mailen tegen die tijd..
( zij heeft verder ook wel welsh in de familie, vader is welsh, maar ze staat ingeschreven bij het Duitse rijpony stamboek van Weser-Ems)
met een duitse rijpony mag je zo ver ik weet gewoon mee doen, wij doen dit jaar ook met 3 duitse rijpony hengsten mee, waarvan 2 goed gekeurden, en heb niemand erover gehoord dat dat niet mag
maar je kan altijd naar de knhs mailen of naar de welsh om het 100% zeker te weten