Ik heb een jaar geleden een rijbroek van pikeur gekocht en wil er graag nog een bij. Maar is vind ze wel heel duur. Zijn er misschien ook mensen die zo'n broek uit bijv. duitsland halen? Volgens mij zijn ze daar wat goedkoper. Iemand ideeen of tips? Alvast bedankt.
Kijk eens op e-bay. Dat wordt in Duitsland veel meer gebruikt dan in Nederland en er worden ook heel veel nieuwe spullen aangeboden (ook door winkels).
Silence
Geplaatst: 30-04-09 21:46
Ik haal ze ook in Duitsland. Kom daar soms is een winkel waar ze soms hele goedkope Pikeur broeken hebben. De goedkoopste was ooit €30.
Mrisss
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-09 21:47
Oke dank je wel voor de tip. Misschien weet iemand ook nog een soort van duitse divoza..... ik was wel eens benieuwd
Sorry kan je hier niet aan helpen maar misschien een idee om op markplaats enzo te gaan zoeken?
Silence
Geplaatst: 01-05-09 09:14
Dat is Loesdau. Heeft meerdere winkels in Duitsland. Eén bij Keulen, één bij Duisburg en eén bij Oberhausen. Die zij het dichste bij voor Nederland volgens mij. www.loesdau.de
CARLIJN_
Geplaatst: 04-05-09 09:28
ik ben hier een paar keer geweest. is in nordhorn. http://www.sattel-un-sellen.de/ het is wel een hele kleine winkel maar ze hebben bijna alles. alle pikeur broeken kosten €125,- en ook de gpa caps zijn veeel goedkoper. de speed air was daar €360,-