IK ben erg benieuwd hoe het met Sjoerd gaat/wat er met hem is gebeurd!
Sjoerd:
Zwarte ruin ongeveer1.65 - 1.70m hoog grote witte bles, 1 maanoog, vierhoge witte benen waarvan 1 achterbeen wit is tot aan zn lies, witte vlek onder zijn buik. Had erge last van mok.
Van 1996 tot 1998 ongeveer, heb ik Sjoerd gereden bij manege Heemskerk. Sjoerd was geen makkelijke en zeker geen doetje, eigenlijk wel een beetje gek, soms gevaarlijk. Hij kon altijd vreselijk bokken met zn hoofd tussen ze benen, steigeren etc. Ik ben ook heel vaak van hem afgevallen. na een tijdje blijven proberen ben ik erg goeie maatjes met hem geworden. Vanwege ruzie met mijn ouders moest ik plotseling stoppen met rijden (de geldkraan werd dichtgedraaid :-D ) hierna is Sjoerd verkocht aan een handelaar.
Ik heb geen idee of hij nog leeft. Hij zou nu ongeveer 16 tot 18 jaar moeten zijn. Ik heb helaas ook geen foto van hem. Maar misschien herkent iemand dit verhaal. Als iemand toevallig wel een foto van hem heeft zou ik die graag ontvangen! Ik ben erg gek geweest op dit paard dus ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat er met hem gebeurd is.
Groetjes,
Carina