Komende zomer gaan we voor het derde jaar naar de Veluwe en we willen graag een dagtocht gaan maken richting de Carolinahoeve. Ik heb daarover een vraagje.
Hoe gaat het daar met de paarden? Kunnen deze in een box of paddock? Of dien je ze vast te zetten ergens?
Wie kan mij daarmee helpen? Heb de Carolinahoeve al meerdere keren gemaild, maar krijg helaas geen reactie.
Alvast bedankt.
Grobegni
Geplaatst: 28-04-09 13:26
Hoi Silence, Je kan je paard vastzetten aan een hele lange balk. Het terras ligt er vrijwel tegenaan, dus je kan met uitzicht op de paarden zitten. Ook is er altijd een grote emmer beschikbaar om de paarden water te geven. Veel plezier! De pannekoeken zijn daar erg lekker!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-09 13:54
Daar heb ik nou wat aan. Hartstikke bedankt
EmptyWords
Geplaatst: 28-04-09 14:18
kan kloppend at ze niet mailen, ze hebben veel aan hun hoofd (eigenaar heeft net een dotterbehandeling gehad en meerdere inbraken)
ik werk daar, maar een duidelijker antwoord dan hieboven kan ik je neit geven
o ja, s'zomers staat er een emmer bij een waterkraan, dus je kunt gewoon water geven.
er zijn mensen die met touwen een stukje afzetten zodat ze een "weitje" hebben
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-09 14:19
Das vervelend. Geeft verder ook niks. Nu weet ik het. Is dat gedeelte wel veilig? Ik zie dat de speeltuin vlak achter de paarden ligt.
EmptyWords
Geplaatst: 28-04-09 14:22
speeltuin is alleen een schommel, en die is ruin van de balk verwijderd...en het paard kan ook aan de andere kant van de balk staan
Silence
Misschien kan je eens voorstellen dat ze ringen aan die balk maken emptywords! Onze paarden gaan nog wel eens aan de wandel langs die lange balk... Als er ook vreemde paarden zijn is dat niet zo handig... Maar dat geheel offtopic Veel plezier Silence, misschien zien we je nog wel! WIj gaan er regelmatig heen!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-09 13:41
Wie weet komen we jullie inderdaad wel tegen. Zou gezellig zijn.
Sandrina
Geplaatst: 05-05-09 21:03
Ik vind de bewegwijzering van de men-en ruiterpaden naar de Carolinahoeve allerbelabberdst!
Opzich valt de route wel mee, alleen op een gegeven moment moet je rechts (vanuit Loenen/Laag Soeren) en daar staat alleen een bordje fietspad, terwijl het wél een ruiterpad is.
Ik ben er twee weken terug geweest, toen heb ik gewoon het waterbakje voor de honden even omgespoeld en die voor de neus van mijn paardjes gehouden.