Ik ben op zoek naar Daisy, mijn vroegere welsh pony. Ik weet uberhaupt niet of ze nog leeft, maar ook dat zou ik graag willen weten.
Daisy is een schimmelmerrie (eigenlijk helemaal wit) van 1.23m. Ze is nu (als ze nog leeft) 27 jaar. Ze had geen papieren.
In 1995 hebben wij Daisy gekocht. Ik heb haar toen eerst zelf een paar jaar bereden. Ook mijn buurmeisje heeft nog met haar gereden. Volgens mij waren ze L-springen en L-dressuur.
In 2001 hebben wij haar verkocht naar mensen in Krommenie. Ze stond bij ons immers niks te doen en was nog topfit. Ze gedroeg zich namelijk altijd als een 4-jarige tijdens het rijden. Verder was ze met kinderen superlief en zou noooooit trappen of bijten. Kleine kinderen konden zo onder haar doorlopen. Alleen met rijden had ze een sterke ruiter nodig.
Dat was ook het probleem bij de nieuwe eigenaar. Het meisje wat erop reed had heel veel moeite met haar. Dat meisje (ik ben hun gegevens in de loop der tijd kwijtgeraakt) reed bij de Zaanse Ruiters in Wormerveer.
Ik ben toen nog een keer (ik denk in 2002) naar een onderlinge wedstrijd gaan kijken, wat toen eigenlijk heel pittig ging. Het vertrouwen was weer wat terug.
Daarna ben ik haar eigenlijk uit het oog verloren, maar heb nog vaak aan haar gedacht.
Daarom denk ik, ik probeer het eens via deze weg!
Dus bokkers, als jullie Daisy kennen of weten waar ze haar laatste momenten van haar leven heeft doorgebracht, zou ik dat graag van jullie horen.
De foto's zijn niet helemaal duidelijk omdat ze zijn ingescand. (We hadden toen nog geen digitale camera) Maar dit was Daisy rond 1997.

)