vragen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horseslovex

vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 15:20

hallo,

het is me de laatste tijd opgevallen dat er heel veel vragen zijn en er steeds een nieuwe topic word gamaakt is het daarom niet handig dat iknu dus een vragentopic heb heb jij een vraag en niemand geeft een goed advies? vraag mij eens ik geef op elke normale topic antwoord dus niet van [*waarom is een pony bij het beleren nog niet mak*] ofzoiets ik beloof dat ik wel naar iedere topic kijk en probeer een wijs advies te geven ben je het niet met me eens p- b me dan

groetjes renee

Dav

Re: vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 15:22

Wat is het doel van'n forum?
Meerdere mensen meerder mening en adviezen.

sillyhorse

Re: vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 22:38

Ik begrijp dit bericht niet zo goed. Het is slecht te volgen omdat de tekst helemaal doorloopt en er geen punten en hoofletters in staan. Maar bedoel je nu dat we met al onze vragen naar jou toe moeten? Ik vind het juist wel prettig om veel verschillende meningen en ervaringen te lezen, want ik ga er niet vanuit dat één persoon alleswetend is. Of bedoel je je bericht anders?

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:58

Het forum is ingedeeld in heel veel fora, zodat voor ieder nuttig topic ruimte is. Een centraal vragen- en antwoordentopic is alleen maar onoverzichtelijk, omdat de vragen en antwoorden door elkaar komen te staan.
Een forum is juist om te overleggen en van elkaar te leren. Iedere methode heeft zijn eigen voor- en nadelen en juist die voor- en nadelen zijn interessant om een goede keuze te kunnen maken. Een goede inhoudelijke discussie kan gebruikers alleen maar meer leren, dan een paar losse antwoorden.

Tevens zijn verzameltopics niet toegestaan zonder toestemming van een moderator van het betreffende forum.
Om deze twee redenen gaat dit topic op slot.

Daarnaast is je bericht erg onduidelijk zoals is aangegeven. Op Bokt.nl is het gebruikelijk dat iedereen netjes Nederlands typt en daarbij dus ook leestekens (komma's, punten e.d.) en hoofdletters gebruikt.