ik heb een heel lief paard maar mevrouw gaat voor geen mogenlijkheid op de trailer. ze heeft een ongeluk ermee gehad is mij verteld hoe en wat geen idee! maar goed ze moet van mij dus wil ik graag een workshop of training gaan volgen met haar zodat het wel rustig op haar tempo gedaan word. nou vroeg ik me af wie er ervaring mee heeft en wij wie ik het beste kan zijn volgens jullie.
(gelieve geen tips geloof me ik heb alles geprobeert!!!)
www.2moons.nl of www.balingehof.nl Bij Petra heb ik een theoriecursus gedaan (en velen met mij) en die is behoorlijk confronterend voor eigenaren maar ook heel leerzaam. Je moet daarvoor wel naar Rotterdam komen maar het is het waard.
Met de Balingehof heb ik persoonlijk geen ervaring maar wat ze te melden hebben is altijd goed en de manier waarop ze dingen oplossen spreekt mij erg aan.
Ik laad ook paarden voor andere mensen en ik kan je zeggen er is echt hoop voor je, er zijn maar weinig paarden die niet te laden zijn, alleen je moet eerst bepalen wat de reden is waarom ze niet laden. Heel vaak is het wat anders dan de eigenaar denkt en met zo´n workshop/training wordt je daarbij geholpen en leer je je paard ´lezen´en op zijn reacties te reageren. Kortom, zeker doen het is de moeite waard!
Geplaatst: 28-04-09 09:11
Ik heb ook hele goede ervaring met Petra van 2 Moons. Ben eerst bij haar op theorieavond geweest in Rotterdam en daarna is ze een avond bij ons op stal geweest. Na de avond is mijn paard van minstens 3 uur (als het al ging) laden naar ondertussen 1 minuut laden gegaan. Dus het is het zeker waard geweest.
ja ik heb inmiddels al een afspraak gemaakt voor de theoriemiddag hoop echt dat het gaat helpen. heb er zin in kan niet wachten tot ik dadleijk lekker ergens kan lessen andere bossen kan rijden en me KK kan rijden
Silence
Geplaatst: 28-04-09 10:36
Nou, ik kan je zeggen. Als je zolang hebt gestaan als ik elke keer stond, dat het een heerlijk gevoel is als je paard zo de trailer op loopt, waar je ook bent