Ik heb een leuk dressuurpaard waar ik nu een 4-tal keer per week op rij. Ze doet het super. Maar ik heb steeds minder tijd door mn werk en ik zou er iemand bij willen die een keer of 2 per week (of meer) met mn paardje rijdt. Het zou fijn zijn als die persoon zou bijdragen in het stalgeld (maar het moet niet).
Tot nu toe heb ik alleen maar mensen die het tegen betaling willen doen, en die zelf dan nog minder goed kunnen rijden dan ik, dus dat vind ik
Hoe begin je aan het zoeken naar iemand? Het hoeft Anky niet te zijn, gewoon iemand die een beetje netjes kan zitten en die zelfstandig met het paard bezig kan zijn.
Welke afspraken hebben jullie met die bijrijders? Is het echt zo dat je iemand moet betalen om op jouw paard te komen rijden zodra het iemand is die het verschil weet tussen voor-en achterkant van een zadel? Of lopen er toch nog meiden rond met talent maar zonder eigen paard die graag willen bijrijden?
Ik zit in Leuven, Belgie trouwens.

enkt terug aan dat topic over ponyplay.*

). Je merkt heel snel of het wel of niet klikt als je je paardje goed kent. Mijn huidige verzorgster/bijrijdster heb ik zelf gevraagd of ze mijn pony wilde rijden. Ik ben ook niet van de advertenties zetten. Ik kende haar van de manege, waar ze zeer netjes en vooral heel rustig rijd en dat is wat mijn pony nodig heeft.