Mondoni Ghana rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kamy

Mondoni Ghana rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 10:39

Ik zie in diverse advertenties de Mondoni Ghana rijbroek voorbij komen, in allerlei leuke ruitkleuren! En de prijs is ook aardig.
Maar is het ook goede kwaliteit? Is de broek geschikt voor intensief gebruik???
Groeten!

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 11:49

Ik heb 3 ruitjesbroeken van Mondoni en ben er super tevreden over. Helemaal voor de prijs is de kwaliteit super goed. Ik rij alleen maar met deze broeken omdat ze heerlijk zitten.
Zeker een aanrader!

Riaa_

Re: Mondoni Ghana rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 11:50

super kwaliteit, doe er gemiddeld een jaar mee, en ik rij iedere dag!

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 20:37

ok, 2 reacties en beiden positief! Da's mooi! Vanwege de redelijk gunstige prijs dacht ik: Koop er gelijk 2! Kunnen ze mekaar mooi afwisselen (als de 1 in de was zit)....Dank je voor de reacties.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:41

Ik heb dan wel niet de mondoni Ghana, maar wel de Dakar en Afrika. Alletwee superfijne broeken waarvan de leren kont ook soepel is. De prijs is ook niet al te hoog, dus dat zou geen probleem moeten zijn ;)

Vind het alleen wel jammer het leren zitvlak (vooral afrika) bij regelmatig wassen toch wat gaat pillen.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:26

deze neem ik waarschijnlijk ook.
haha, toevallig dat je dit topic vandaag hebt geplaatst!
ik wou net eff zoeken of ik er wat over kon vinden . ;)

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 07:23

Ik zag toevallig dat de Ghana de maandaanbieding was voor april. Ipv 59.95 is ie nu 49.95. Ik dacht: Doe er 2 dan heb je voor een leuke prijs 2 goeie broeken, en nog eens 20 euro korting. Vond ik wel een leuke aanbieding! Maar dan moet de broek wel geschikt zijn voor intensief gebruik. Maar dat is zo, gezien de positieve reacties! Toch eens naar Heteren crossen van het weekend!

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:27

Kamy schreef:
Ik zag toevallig dat de Ghana de maandaanbieding was voor april. Ipv 59.95 is ie nu 49.95. Ik dacht: Doe er 2 dan heb je voor een leuke prijs 2 goeie broeken, en nog eens 20 euro korting. Vond ik wel een leuke aanbieding! Maar dan moet de broek wel geschikt zijn voor intensief gebruik. Maar dat is zo, gezien de positieve reacties! Toch eens naar Heteren crossen van het weekend!

Ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van de aanbieding van Divoza!
ik heb aan het begin van de maand 2 rijbroeken gekocht.
met leuke ruitjes ofcourse :o

ze zitten heel fijn en kwaliteit is wat mij betreft ook goed. :D

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:31

Gaat de rek niet uit de stof of het kruis op je knieen? Heb een paar keer n goedkope rijbroek gekocht maar heb er tot nu toe steeds spijt van gehad.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:41

Ik heb er vorig jaar drie gekocht waarmee mijn Ghana verzameling op 5 kwam :D
Vind ze namelijk zalig zitten en reed nooit in andere broeken.
Van de 5 zitten er nu bij 2 broeken een gat bij het kruis.
Ze zitten me niet te strak, de broeken rekken ook nog iets uit dus ik moet ze regelmatig wat opheisen, maar ik vind de stof iets minder van kwaliteit.
Moet zeggen dat ik ze ook iedere dag meerdere uren aanheb, want ik ben vrij intensief met de paarden bezig.
Weerhoudt mij er niet van om ze te kopen hoor, maar ik vind ze dus niet heel lang meegaan; ik denk een jaartje ongeveer.
Vind ze wel echt prachtig :D

Ik heb nu trouwens nog HH broeken erbij, deze: http://www.mijnalbum.nl/Foto-EQKJMK36.jpg
en die vind ik eigenlijk net zo lekker zitten :)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:45

Ik heb zó'n hekel aan n broek waar je steeds aan moet hijsen! Vind t ook n rotgezicht, zowel n hangende broek als n hijsend persoon- erg charmant :D

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 09:58

[quote="opisop_shop", maar ik vind ze dus niet heel lang meegaan; ik denk een jaartje ongeveer.
Vind ze wel echt prachtig :D
quote]

Wat gebeurt er dan na een jaar??? Zijn ze dan echt "op" of beginnen ze dan met slijten? En wat slijt er precies. Beetje uitrekken heb ik niet zo'n problemen mee.... Maar als ze na een jaar al helemaal op zijn, vind ik toch wel snel.....

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:29

Naja, ze rekken dus wat uit en bij mij komen er dus gaten in het kruis.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:32

Die gaten in het kruis herken ik, verder prima broekjes

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:17

heb er net een besteld bij divoza, kleurnummer 42 :D

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:20

Deze broek heb ik ook. Vorig jaar zomer gekocht. Super fijne broek! Hij is nog erg mooi en toont geen gebreken. Rij ongeveer 4 a 5 keer per week.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:00

Zijn inderdaad fijne broeken!! :j Vind ze alleen wel groot vallen. Normaal heb ik van spijkerbroek maat 36/38, maar van de Mondoni Ghana maat 164! :=

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:04

Kamy schreef:
Wat gebeurt er dan na een jaar??? Zijn ze dan echt "op" of beginnen ze dan met slijten? En wat slijt er precies. Beetje uitrekken heb ik niet zo'n problemen mee.... Maar als ze na een jaar al helemaal op zijn, vind ik toch wel snel.....

Je betaald er natuurlijk niet de hele wereld voor, dus ik vind ook niet dat je hetzelfde mag verwachten als een Eurostar of een Pikeur. Maar zijn geld is hij zeker wel waard. Bij mij gaat de kruis kapot en de kleur wordt na een jaar duidelijk minder.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:06

Heb er ook 3 liggen, helemaal top. Na anderhalf jaar om de dag dragen zit er bij 1 een gat in het kruis en zijn beide steekzakken 'doorgestoken' (oftewel: een gat in de zak)
Dat klinkt negatief maar ik heb ook een pikeur en een anky liggen en die draag ik veeeeel minder vaak omdat ze minder lekker zitten (praat je over broeken van 200 en 190 euro) .
Prijs kwaliteit is goed en het zijn gewoon leuke broekies

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 14:11

[quote="Rianne
Je betaald er natuurlijk niet de hele wereld voor, dus ik vind ook niet dat je hetzelfde mag verwachten als een Eurostar of een Pikeur. Maar zijn geld is hij zeker wel waard. Bij mij gaat de kruis kapot en de kleur wordt na een jaar duidelijk minder.[/quote]

Nee, daar ben ik het mee eens hoor! Maar soms heb je ook "goedkopere" broekjes die super snel kapot gaan! En als je ze intensief gaat gebruiken, moet je er gewoon rekening mee houden. Dat je niet de hoofdprijs betaal, en daar dan ook rekening mee moet houden! Maar ik ga toch maar eens een ritje naar Divoza maken! :P

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:48

Je zal er geen spijt van hebben :)

Mijndochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:41

Het zijn echt geweldigee broeken!!
Ik vind ze echt heel erg super!

En volgens mij slijten ze ook niet zo snel!

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:36

_PassoaJus schreef:
Vind ze alleen wel groot vallen. Normaal heb ik van spijkerbroek maat 36/38, maar van de Mondoni Ghana maat 164! :=

Heb hem vandaag binnengekregen, ben er superblij mee, straks maar eens even uitproberen! :D
Ik schrok wel toen ik dit las, dat ze groot vallen!
Want ik heb in normale kleding altijd xs, en met rijbroeken moet ik altijd broeken die NIET groot vallen. xd
Dus ik dacht, ik bestel maar een 176, want mn 164 (ander merk enzo) wordt wel klein.
Net gepast, en hij past precies! Wel een klein beetje aan de ruime kant, maar dat vind ik juist fijn.
Hij is echt heel erg elastisch en voelt heel zacht aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:29

ik vind hem ook wel groot vallen idd :j Ik heb hem ook gekocht, en hij zit echt superlekker, en staat ook nog eens heel mooi (itt tot andere goedkope broeken zoals die van global en harry's horse enzo) en de stof vind ik superfijn..

Hij is wel ietsje lager qua taille als de meeste rijbroeken die ik heb :)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 20:15

Ik heb afgelopen zomer deze broek ook gekocht en ben er super tevreden over.
Zit heel erg fijn.
Als we komende zomer weer bij Divoza komen, dan neem ik er zeker nog één of meer mee.