Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
I_S_L schreef:Mijn pony ( New Forest 1.43m) heeft al enige tijd van kriebel. ( Staart en manenexceem)
Vorig jaar heb ik haar een vliegendeken van Rambo opgehad maar deze is net iets aan de kleine
kant.
Nu wil ik graag voor deze zomer een exceemdeken aanschaffen.
Maar welke? Wat zijn jullie ervaringen met verschillende exceemdekens?
kenyn schreef:Als je de Rambo te duur vind, staat er op marktplaats een look a like (Silvano hoody). Deze is nu in de aanbieding voor 89,95 ipv 109,95. Ik heb deze besteld als reserve. Dit deken heb ik nog niet ontvangen, dus daar kan ik nog niks over zeggen.
yvonnedv schreef:kenyn schreef:Als je de Rambo te duur vind, staat er op marktplaats een look a like (Silvano hoody). Deze is nu in de aanbieding voor 89,95 ipv 109,95. Ik heb deze besteld als reserve. Dit deken heb ik nog niet ontvangen, dus daar kan ik nog niks over zeggen.
We zijn inmiddels een tijdje verder en de Silvano Hoody is nog steeds in de "aanbieding". Hoe bevalt hij in vergelijking met de Rambo?
Of de Boett dekens
Horseware schreef:yvonnedv schreef:
We zijn inmiddels een tijdje verder en de Silvano Hoody is nog steeds in de "aanbieding". Hoe bevalt hij in vergelijking met de Rambo?
Hou er wel rekening mee dat de look a like waarschijnlijk niet van dezelfde kwaliteit is als de originele Rambo deken. Je bespaart wel 2 tientjes, !
Horseware schreef:chipieke schreef:ik was niet tevreden van pagony...
Ik ben nu de Bucas buzz off full neck en ben er tevreden van!
De Bucas deken is geen eczeemdeken, maar een vliegendeken. Hij is niet fijnmazig genoeg om de mugjes die de eczeem veroorzaken tegen te houden.
Citaat:Houdt dit in dat de SIH bij jou 109,95 kost?