Ik heb een probleem, waar ik toch wel mee zit. Aangezien mijn vriendin mij vertelde dat het gewoon niet hoort zo. ik zelf kijk daar heel veel overheen met "ach joh. komt wel goed" En mijn vader verteld me dat het lente kriebels zijn
Natuurlijk vraag ik jullie even.. Je weet maar nooit hé!Ik heb Olivier sinds februari. Nou begon het met longeren, Als je hem even door tikt. en hij wilt bijvoorbeeld niet, en dan doe je dat met de zweep of touw ( hoe dan ook. Aandrijven) dan legt hij zijn oren plat in zijn nek. En komt die een beetje drijgent naar je toe.
Nou dacht ik, goed kan zijn dat die de zweep niet fijn vind. moeilijk verleden ofzo mee gehad. Heb ik me bij neer gelecht, En het word al gouw minder!
Nou was ik vandaag bij een vriendin paardrijden, en ik kreeg hem de hele tijd al zo ontsettend moeilijk te pakken. hij wou niet komen etc. etc.
En uiteinderlijk maar met tegenzin en moeite ingesloten. omdat het écht niet meer normaal en rustig kon.
Later die dag( aan het eind ) Toen wou meneertje hélemaal niet komen!
Maar wat toen gebeurde snap ik nog steeds niet. Vriendin hielp even mee met vangen( ja ja ., zo noem ik het nu. omdat het NIET normaal en rustig kan, en omdat we al een half uur eerlijk achter aan gelopen met lokken met voer etc. )
En oppeens kwam olivier met zijn hoofd laag op de grond, en zijn oren weer plat in zijn nek ( laatste x dat hij dit deed, was al weer een héle poos geleden! ) En hij liep sharon(vriendin) gewoon ondersteboven. Het scheelde werkelijk een haartje! Wat zijn we beide geschrokken zeg!

Dit past vind ik zelf NIET bij Olivier, olivier is mijn maatje en zo gedraagt hij zich gewoon nooit
Oké ik ken hem nog niet jaaaareeen lang. Maar dit past niet bij hem. Zo zit hij niet in elkaar, dat weet ik gewoon.
Wie weet wat dit kan zij? En te voorkomen? Zou het verwendheid zijn?
Mvg.. [Giolli]