Hallo! Ik heb vandaag mijn arm gekneusd in de wei van de manege, ik probeerde een paard te pakken en die rende weg en bokte naar me toe, ik viel en belandde verkeerd op mijn arm. Nu een vraag, hebben jullie dat ook gehad met contact met paarden en wanneer konden jullie weer rijden? Ik baal er erg van want ben volgende week elke dag 2 uur uit en heb geen huiswerk dus was van plan de hele week te rijden. En in de vakantie maar dan is het denk ik weer over...? Hoelang geneesde het dus bij jullie? En hoe kwam het?
Arra
Geplaatst: 18-04-09 19:47
Hey ik ben gister gevallen tussen het paard en het hek in (ging een beetje lomp) maar ik heb flink me boven arm spieren verrekt en nu gaat het wel weer ,en me arm kneusen door een paard is meer dan 9 jaar geleden dus dat weet ik eigenlijk niet meer maar minder lang als een gebroken arm hoor en zelf voel je wel het beste wanneer je wat kan gaan doen.
Toen ik mijn pols verstuikte heb ik 3 à 4 dagen niet gereden, toen kon ik amper opstappen (gelukkig had ik een pony ) Valt er van te zien hoe je je voelt en hoe hard je de pijn kan verdragen.
Ik heb mn pols gebroken, van een paard gevallen. Mag al een tijd niet rijden en het ziet er uit dat het voorlopig ook nog niet kan! Veel rust, en arnica kan ook nog wel is helpen! Beterschap!
Sodeletuut
Geplaatst: 19-04-09 15:23
Ik heb een paar jaar geleden mijn bovenarm gebroken toen ik van een paard viel, toen ik mijn arm weer mocht gebruiken moest ik eerst dingen doen om alles soepel te krijgen, duurde een stuk langer dan bij een gekneuste arm.
Ikwashier
Geplaatst: 19-04-09 20:06
Zaterdag ging er een pony op mijn teen staan. Nu heb ik mijn kleine teen gekneusd.
pff ik heb wel is me voet gekneusd en me arm, maar gelukkig nog nooit wat gebroken
LuckyShot
Geplaatst: 20-04-09 18:44
Je hoort vaak dat kneuzen erger is dan breken?? dat dat langer duurt.. wel afhankelijk dan per geval maargoed. Denk ddat je zelf het beste moet aanvoelen hoe je je voelt. Lijkt me alleen, dat als hij erg zwaar gekneusd is je niet volgende week al kan rondrijden. gaat zeker wel een maand over heen dan?
Het is echt een wonder! Me moeder had me gisteravond een spierzalfje gegeven, en die deet ik op, het bleek dus dat me spieren verrekt waren ofzoiets, daar was het tegen en nu voel ik het soms nog even als ik hem draai maar verder helemaal beter!
Ben vandaag wel wezen poetsen en morgen heb ik les dus dan ga ik rijden. En vrijdag en zaterdag en zondag en de vakantie kan ik dus weer lekker rijden! Heerlijk! Het wondermiddeltje heet MIDALGAN.