Ik had vannacht gedroomd over mij verzorgpaard en ik vond het weer de moeite waard om het te proberen
Ik had tot 2006 een verzorgpaard genaamd: Black Jack Hij is verkocht in oktober 2006 en sinds dien heb ik niks over hem gehoord of gezien van hem Ik mis dit paard gewoon zo erg. Hij was verkocht naar een vrouw maar door zijn gedrag die die toen vertoonde heeft zij hem weer verkocht. Zij en ik weten allebei niet waar die nu is. Het enige wat ik weet is dat hij nu naar een oud echtpaar is en dat die daar voor een karretje loopt
Hier een paar gegevens: Naam: Black jack( voordat die verkocht werd) Ras:Merens Geboren:21 maart 2000 in Bleiswijk Geslacht: Ruin
Het lukt mij niet om erop te plaatsen, helaas maar ik hoop dat er hier veel mensen erop komen en misschien hebben gezien want ik wil zo graag weten waar die is en hoe het met hem is:'(
Erop plaatsen?? Even het stamboek secretariaat bellen of mailen! Op het Merens forum kun je idd geen berichten meer plaatsen als je geen lid bent. Maar via de mevrouw van het secretariaat kan het misschien wel, als zij al niet weet waar hij is.... En dat nummer en haar email vind je op de website van het stamboek. Zie link. Dus even flink zijn en haar bellen of mailen.
gewoon even het merensstamboek bellen, de annelies van het stamboeksecretariaat weet echt ontzettend veel van de merens die in nederland lopen. Aangezien de 'jouwe' een aftekening heeft is het voor haar meestal een makkie om hem op te sporen mits hij papieren heeft natuurlijk aangezien de naam Black Jack niet klopt met de letter die in 2000 aan de beurt was (dat was de M namelijk)