[PG]Flambeau, ruin zwart/bruin omgeving Ridderkerk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Denies84

[PG]Flambeau, ruin zwart/bruin omgeving Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 12:42

Halloa allemaal,

Ik ben op zoek naar mijn oude manege maatje Flambeau.

Het is een ruin met zwarte vacht met (vooral in de zomer) bruine appeltjes erdoor heen. Hij heeft vanaf veulen af aan op manege Waalzicht te Rijsoord gestaan maar is ongeveer 2 jaar geleden van de ene op de andere dag verkocht aangezien hij niet meer als manegepaard zou kunnen fungeren.

Hij is lekker eigenwijs, ongeveer 1.60 hoog, heeft 1 klein wit voetje, een kleine witte kool en nu ongeveer 18 jaar oud.

Er werd gezegd dat ie in de regio zou staan bij een vrouwtje en dat ik ooit het adres zou krijgen maar is nooit gebeurd.
Ik reed mijn wedstrijden altijd met hem, samen hebben we de L2 gereden met winst op zijn oude daggie.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of ie nog leeft en waar die staat aangezien ik nu na 2 jaar het nog niet kan hebben dat ze hem zonder het te zeggen verkocht hebben en ik dus geen afscheid heb kunnen nemen |( !!!!!! (dat vind ik eigenlijk nog kwalijker aangezien ze wisten dat ik altijd kwam voor hem)

Afbeelding

Groetjes Denise