Ik zit hier met mijn formulieren voor het aanvragen van een startkaart. Maar heb wat vraagjes..
- Een transponder nummer, is dat hetzelfde als een chipnummer? - Hoe nauwkeurig moet de stokmaat zijn? (heb een paard, dus het maakt voor categorieen niet uit) - Nummer Persoon ? (Is dit het nummer dat ik bij mijn vereniging heb, of is dit een nummer wat ik van de KNHS ga krijgen? Moet ik hier zelf iets invullen?) - Ponyruiterdiploma. (Hier heb ik nog nooit van gehoord, wat als je dit nooit hebt gehaald?)
En met het tweede exemplaar bedoelen ze toch de doorgedrukte versie? (Waar alles minder duidelijk te lezen is?)
- Transpondernummer is inderdaad het chipnummer, dit staat meestal op de eerste pagina van je paspoort. - Redelijk nauwkeurig; beetje raar als er op je startkaart staat 1.57 en je paard is 1.80 -Persoonsnummer krijg je inderdaad van de KNHS, mits je al eerder lid bent geweest van de KNHS, dan heb je al een persoonsnummer -Ponyruiterdiploma: geen idee, ook nog nooit van gehoord.
Zijn de bladzijde niet genummerd? Dan weet je zeker welk exemplaar je moet opsturen. En vergeet geen kopietjes te maken van het paspoort van je paard om mee te sturen
Bonaire
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-09 21:52
Heey,
Dank je!
Nog een vraagje erbij.. Hoe zijn de afkortingen voor de aftekeningen van een paard? Ik zou niet weten hoe ik zijn aftekeningen in correct nederlands zou moeten opschrijven.
Hoop dat iemand dit weet?
x
Lynn_Nikita
Geplaatst: 14-04-09 21:54
welke aftekeningen heb je nodig bles en kol ed is bij mijn weten gewoon voluit geschreven links en rechts is L en R V en A is voor en achter
huh.. ik heb gewoon het vakje van paard ingevuld en een streepje gezet bij stokmaat.. en dat bij 5 paarden en er is niets van gezegd en het staat gewoon op mijn startkaarten.. maar ik zal het eens nakijken..