paardrijbroek maten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daphnuh89

paardrijbroek maten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 10:50

hallo paardenmensen!!!...

ik ben hier nieuw..terug van weg geweest..
ik heb 10 jaar lang gereden maar helaas kreeg ik steeds minder tijd door werk en vriend..
maar ik ga de draad weer op pakken. +:)+
nou ben ik op zoek naar een paardrijbroek en zat een beetje op marktplaats te kijken en zag van allerlei maten staan die mij dus niks zeggen..
ik heb van broek maat 40 en op markplaats staan maten als:116-122 enz.. weet iemand wat ik moet hebben als je maat 40 hebt?

:wave:

waldoalpha

Re: paardrijbroek maten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:19

zijn 116-122 geen kindermaten dan? ik heb zelf een ruitershop met webwinkel en heb zelf gewoon de maten 36- tot en met 50 ofzo. kijk maar op www.niessenruitershop.nl heb broeken van af 29.95 dus daar hoef je ze in principe niet 2e hands voor te halen

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:29

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 08:27

116-122 zijn kindermaten. ;)

Rijbroeken zijn er (bijna) altijd in gewone confectiematen als 34/36/38/40 enz. :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 08:30

Hawai schreef:
Waarom probeer je de pull-on rijbroek niet, is een kleine uitgave en ik moet zeggen ik vind hem super zitten.
Voor nog geen 13 euries inclusief verzendkosten. Heb gewoon mijn eigen kledingmaat besteld.
http://www.equimundi.com/product/40/LAAGSTE_PRIJS__

Wow dat is nogeens goedkoop!
Zijn het niet gewoon leggings ofzo dan; zie je er dan niet raar uit te paard; heb jij een foto van ju in je rijbroek?
als het wat is, is het weinig geld :D
Dan wil ik er ook wel eentje om makkelijk mee te nemen op vakantie ofzo...

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:49

opisop_shop schreef:
Hawai schreef:
Waarom probeer je de pull-on rijbroek niet, is een kleine uitgave en ik moet zeggen ik vind hem super zitten.
Voor nog geen 13 euries inclusief verzendkosten. Heb gewoon mijn eigen kledingmaat besteld.

Zijn het niet gewoon leggings ofzo dan; zie je er dan niet raar uit te paard; heb jij een foto van ju in je rijbroek?
Dan wil ik er ook wel eentje om makkelijk mee te nemen op vakantie ofzo...

Volgens mij zijn het ook een soort leggings, maar dan wat dikker?
Lijkt mij ook wel heel lekker zitten als het zo warm is als nu. :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:52

[/quote]

Dan wil ik er ook wel eentje om makkelijk mee te nemen op vakantie ofzo...[/quote]

Volgens mij zijn het ook een soort leggings, maar dan wat dikker?
Lijkt mij ook wel heel lekker zitten als het zo warm is als nu. :D[/quote]

Ik heb hem ook! Het is van héle goede kwaliteit, nog geneen schuurplek die ik normaal wel vaak heb en het ziet er absoluut niet raar uit, gewoon als een normale rijbroek. De kleur vind ik minder, maarja daarom doen ze hem ook in de aanbieding denk ik maar het is geen legging hoor, gewoon van katoen. persoonlijk vind ik dat ze wel aan de krappe kant zijn, dus even een maatje groter nemen als je het koopt ;)

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:34

ik raad je aan gewoon in de winkel te passen. ik heb al jaren mt 36 en heb een HH rijbroek mt 40 en een eurostar kindermaat 182. heb, voordat mn eurostar kocht, een mondoni gekocht in mt 40 (omdat die mt 40 van HH goed past) en die was veeeel te wijd.. voortaan toch maar ff naar de winkel dus :)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:48

Sommige merken, oa eurostar hebben ook nog lengtematen. maat 80 is dan een lange maat 40. Idd zit er veel verschil in de maten van de verschillende merken. Heb rijbroeken die goed zitten van 40 tot 44. Mijn gewone kledingmaat is nu 40/42.

Ephajim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:19

ga gewoon in de winkel kijken, van harry's horse heb je ze al vanaf 20 euro hangen!