· 3,5 jarige net zadelmakke merrie
· ontzettend goede bloedlijnen, zowel aan vaders als moeders kant (wegens privacy jegens de verkoper
lijkt het mij beter om de afstammeling niet te vermelden. Paard staat namelijk op internet en zou aan de
hand van afstammeling zó gevonden kunnen worden. Het volstaat als ik zeg dat het hele goede
bloedlijnen zijn, waaruit zowel aan vaders als moeders kant diverse toppaarden uitkomen in springen en
eventing, terwijl er ook een aantal niet onverdienstelijk in de dressuur presteren)
· paard is goedgekeurd op de merriekeuring in drenthe met hoge cijfers voor de gangen en springmanieren
· mooi paard, lief karakter, geen gebreken, ruim 1.70m groot, een behoorlijk flinke dame dus

· correct gebouwd
· paard moet nog wel ontzettend veel leren. Loopt rond, is goed aan de hulpen maar daarmee oud het
ook wel op
Kortom het is paard waarmee heel veel te bereiken valt in de sport.
Mijn vraag aan jullie is wat een gebruikelijke prijs is voor een paard als dit.
Ik moet zeggen dat je nooit echt een reëele schatting kunt maken als je het paard niet in het echt ziet. Aan de hand van jouw beschrijving, zou ik zeggen rond de 10.000,- Is veel geld, maar goede paarden zijn duur, als het paard echt zo'n goede afstamming heeft en hoge punten heeft gehad op de keuring ga je al gauw richting die prijs