Carbon look cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annettee

Carbon look cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 14:53

Hallo,

Ben nu een tijdje op zoek naar een nieuwe cap. Nu kwam ik uit bij de carbon look caps. Alleen zit ik er ook over na te denken om nieuwe bruine rijlaarzen te kopen, dus dan zou het wel mooi zijn als ik daar ook een bruine cap bij koop.

Nu is er een carbon look model in bruin van C.S.O.
Afbeelding
Het nadeel is alleen dat er geen winkel in de buurt zit die deze cap heeft, en ik zou toch graag van te voren willen passen.

Harry's Horse heeft ook een carbon look model. Ik dacht dat deze alleen in zwart verkrijgbaar was, maar toen ik op de volgende site terecht kwam, stond er dat deze ook leverbaar was in bruin.
http://www.hejagarderen.nl/ruitershopfo ... shopID=310

Heb nu Harry's Horse gemaild met de vraag of ze de cap inderdaad in bruin kunnen leveren, en zo ja, of deze ook bij mij in de buurt wordt verkocht.

Nu vraag ik me af, heeft iemand hier een van deze 2 caps (en dan misschien ook nog in de kleur bruin?) en hoe bevalt tie?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:16

Ik heb die van CSO gehad. De helm kroop bij mij omhoog ofzo, want ik kreeg ontzettend last van m'n oren ervan, toen heb ik hem verkocht.

XChrisjeX

Re: Carbon look cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:46

Ik heb ook de bruine en vind het een heerlijke lichte cap. Moet wel zeggen dat ze klein vallen, heb normaal 56 en van deze past 58 ;)

Annettee

Re: Carbon look cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 17:48

Oke, een positieve maar ook een negatieve reactie. :)
Harry's Horse mailde terug met het bericht dat ze hun carbon cap helemaal niet in het bruin hebben.
Dat wordt dus lastig, want ik zou graag wel de C.S.O. cap willen proberen.

Weet iemand verkoopadressen van deze cap, waar je ze ook kan passen?