Leuke ritten Wolfheze

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WhiteWoman

Leuke ritten Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 23:24

Hallo,

Binnenkort ga ik samen met een stel meiden van onze stal een weekendje weg naar Wolfheze. We gaan daar lekker met onze paardjes rondrijden. Nu weet ik al af van de Veluwetrail en daar gaan we zeker wel wat van rijden, maar mensen die daar in de omgeving wonen weten vaak leuke plekjes waar je als 'buitenstaander' niet snel komt. Dit kan bijvoorbeeld iets zijn van water waar we lekker met onze paardjes kunnen gaan poedelen of iets dergelijks. Of misschien een leuk restaurantje waar je je paardje kan stallen en lekker even iets kan drinken.

Dus mijn vraag is wie weet er leuke plekjes voor ruiter en paard in de buurt van Wolfheze?

Groetjes
Jo-an

Anoniem

Re: Leuke ritten Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:28

Ga je naar de Henriëtte-hoeve? Vanaf daar kan je heerlijk rijden :j

Leuke aanrader : met de trailer naar nationaal park Hoge Veluwe gaan, daar kan je zo onwijs prachtig rijden.

Adresjes voor paard echt stallen heb ik daar niet gevonden. Ben benieuwd of ze dat daar wel hebben. Zoals bij de Loonse en Drunense Duinen, dat was echt handig daar.

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 11:09

Ja ik ga inderdaad naar de Henriette-hoeve.

Helaas gaat het niet lukken om tijdens het weekend de trailer te pakken om naar de hoge veluwe te gaan aangezien sommige van ons met een grote veewagen gaan.

Maar inderdaad zoals je zegt op de Loonse en Drunense Duinen heb ook zo restaurantje waar je je paardje even kan stallen en dan wat kan eten en drinken.

Dat soort dingetjes zoek ik inderdaad!

senta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:54

Je kunt naar pannekoekenhuis de Panoramahoeve rijden, in het bos bij Bennekom, daar is een paddock voor paarden.

Je kunt ook naar de Ginkelse hei gaan, en dan stoppen bij restaurantJuffrouw Tok, daar heb je stallen bij en water voor de paarden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:24

Vergeet de Veluwetrail, koop een goede kaart en leef je uit. Je kunt lang wegblijven, middels eerder genoemde adressen, maar je hoeft niet per se ergens te stoppen, je kunt ook gewoon een lange rit maken, bijvoorbeeld richting de noord-Ginkel en Otterlo. Voor de km-vreters kun je ook nog doorsteken naar het Edese bos (klein gebiedje) en het Lunterse bos. Volgens verhalen zou er bij het Lunterse bos zou ook een uitspanning zijn waar je je paard kunt stallen, maar dat heb ik alleen van horen-zeggen, dus misschien is die info onjuist.

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 23:26

Bedankt voor de informatie we gaan ons eigen wel uitleven. We hebben wat kaarten kunnen bemachtigen en we gaan lekker mooie routes uitzoeken.

zweetlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:04

ja ik ga ook mee heb er zin in