hoe lang van tevoren doorgeven of je B of L1 start

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LeOnIe_me

hoe lang van tevoren doorgeven of je B of L1 start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 21:35

hoi,

ik hem momenteel 6 winstpunten in de B en heb nog 2 wedstrijden in de B
aangezien ik graag de selecties meerijd (4) en tot het einde van de zomer 15 wedstrijden heb zou het beter zijn om L1 te starten,, want anders kom ik in de knoop met mijn winstpunten in de B
nu is mijn vraag hoe lang van te voren je bij het secretariaat moet doorgeven welke klasse je start??

alvast bedank!
leonie

EllyC

Re: hoe lang van tevoren doorgeven of je B of L1 start

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 22:05

volgens mij kan dat gewoon nog in de week voor je wedstrijd en misschien ook nog wel op zaterdag als je daar je laatste punt hebt gehaald en zondag ook wilt starten.

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 22:27

jury schreef:
volgens mij kan dat gewoon nog in de week voor je wedstrijd en misschien ook nog wel op zaterdag als je daar je laatste punt hebt gehaald en zondag ook wilt starten.

bedankt voor de tip
ik heb dan 10 mei me laatste b wedstrijd en dan pas weet ik of ik 17 mei b of l1 start

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 22:42

Vol is vol. Dus als jij doorgeeft dat je toch L1 wil starten maar het L1 zit al vol dan kun je een probleem hebben.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:20

Meestal gaat het overplaatsen wel, zeker in de zomermaanden bij grotere wedstrijden.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:35

Ik doe dan vaak een briefje bij mn coupons dat ik (in jou geval dan) waarschijnlijk B start maar misschien L1 en dat je dat dan zo snel mogelijk doorgeeft.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:37

Goeie vraag Leonie! Aangezien ik me al aan het inschrijven ben voor augustus weet ik ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Geen idee wat ik tegen die tijd rij. Ik had zelf al bedacht om een briefje bij mijn coupons te doen zoals Kinuh zegt.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:37

Ik schrijf me altijd in in de klasse die ik verwacht te starten. Meestal is dit de huidige klasse, omdat ik het vervelender vind om mezelf terug te laten plaatsen (Ja, sorry, ik overschatte mezelf, dus wil toch nog B starten). Even netjes in je mailtje/belletje erbij zeggen dat je misschien wil overstappen naar een hogere klasse.
Zodra je weet dat je L1 wil starten, meteen even het secretariaat bellen/mailen met de VRAAG of je L1 kan starten i.p.v. B. In 95% van de gevallen is dit hartstikke goed te regelen. Maar hoe eerder je het aangeeft, hoe beter.
Het is wel zo prettig als je 1x een startlijst op kunt zetten i.p.v. dat mensen in de laatste week ineens met allemaal van dit soort wensen komen.

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 18:38

kinuh schreef:
Ik doe dan vaak een briefje bij mn coupons dat ik (in jou geval dan) waarschijnlijk B start maar misschien L1 en dat je dat dan zo snel mogelijk doorgeeft.

dat is een goede ,, denk dat ik dat maar ga doen