Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat, maar ik zit met het volgende:
Ik heb interesse in een tinker Ben wezen kijken, rijden etc
Tinker heeft paspoort en daar staat het chipnummer ingeschreven Ik dacht alleen dat er een soort sticker met barcode in het paspoort hoort te zitten? ( nummer van de chip) Dat had ik bij mijn haflinger namelijk wel. Of heeft niet ieder paard dit? en is de geschreven code genoeg?
Ik heb inderdaad ook een sticker in het paspoort zitten. Maar eigenlijk is het enige dat je eventueel moet doorgeven het nummer. Dus ik neem aan dat het nummer alleen op zich voldoende is voor de meeste dingen. Je zou het eventueel even bij je DA na kunnen vragen. Die zouden dat moeten weten neem ik aan. Succes met de eventuele aankoop!
bij mij is het er volgens mij ingetypt... ik denk dat dit met het verplicht chippen heeft te maken, als het paard eerst een paspoort heeft, en daarna wordt gechipt kan ik me voorstellen dat ze een sticker gebruiken, maar als ze (zoals tegenwoordig) eerst chippen, en dan pas een paspoort aanvragen, dan kan het gewoon getypt worden
ravellie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-09 21:11
Helaas heeft de koper vandaag besloten het paard toch zelf te houden Maar iedereen toch bedankt voor de reacties