Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je neemt het gemakshalve maar even aan? Verdorie wat een werk om even "profiel" aan te klikken en wat meer achtergrondinformatie op te zoeken voor je iemand keihard veroordeeld
Zorgen dat ie het niet meer kan dus.
Nala26 schreef:Das inderdaad wat lastiger als je op een pensionstal staat, dan kan je dat niet zelf bepalen. Ik neem aan dat er dus geen stroom op de touwtjes staat? Zou je evt. kunnen bespreken met de staleigenaar, neem aan dat die er ook niet op zitten te wachten dat ie steeds uitbreekt.
Adil18 schreef:Nala26 schreef:Das inderdaad wat lastiger als je op een pensionstal staat, dan kan je dat niet zelf bepalen. Ik neem aan dat er dus geen stroom op de touwtjes staat? Zou je evt. kunnen bespreken met de staleigenaar, neem aan dat die er ook niet op zitten te wachten dat ie steeds uitbreekt.
Ik zou niet graag rijden in een bak waar stroom op de omheining staat....

Maar dan moet jeal weer een stroompompie erbij kopen voor alleen de rijplaats.[/quote]
siskeh schreef:@adil18: je zou ook gewoon een overbruggingsdraadje kunnen gebruiken, met een poortgreep, en die dan los doen als je gaat rijden...
lijkt me goedkoper als een stroomapparaat erbijkopen
Adil18 schreef:Kan heel veel oorzaken hebben dat je paard dit doet...
Maar een vraag: Hoe wordt hij gehouden? Staat hij normaal met andere parden samen? Al vaak genoeg meegemaakt dat een jong paard gewoon enorm onzeker en opgefokt was zodra hij alleen op de rijplaats moest lopen.
Maar wat wil je eigenlijk bereiken met het losgooien?