Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? 

haha!Alie22 schreef:Ik heb er ook aan gedacht om hem evt. in te ruilen. Ik heb via marktplaats een stal gevonden die goed bekend staat: jansen en van den hout geloof ik in haghorst. Heb er ook wel goede verhalen over gehoord. Daar kun je in overleg je paard ook evt. in ruilen en begeleiden zij je bij de aankoop van een ander paard. Ziet er professioneel uit verder.
En anders moet ik inderdaad maar iemand op stal vragen of die hem wil voorrijden. Wat een rotsituatie. Ben best gek op dat beestje maar als het rijden niet meer wil, ondanks vele begeleiding, tja dan moeten we maar een keuze maken!
Heb ook al op marktplaats gezocht als er een speciaal iemand is die zulke dingen doet, maar helaas. Vandaar dat ik hier even raad vroeg. Dacht mischien weten jullie iets of iemand.
Ik zal morgen wel even op de manege informeren. En anders iemand anders laten voorrijden en het dan filmen? Dan kan ik dat evt als beeldmateriaal gebruiken ipv steeds laten voorrijden?
Helaas klikt het tussen ons niet.