ik heb een d pony die aan het begin van de winter geschoren is en die over 2 weken het land opmoet hij staat in een stal met een openraam naar buiten. hij heeft van de winter met een dikke deken opgestaan kan ik hem nu zijn katoentje opdoen?
Je kan hem wel zijn katoenen deken opdoen, maar ik denk dat het ook geen kwaad kan zonder deken hoor . Mijn pony is ook van de winter geschoren, maar staat nu ook al zonder deken!
Mijn pony is niet geschoren maar komt door het rossen wel goed uit zijn vacht. Het wat plakkerig in de stal, dus hij staat nu zonder deken. Hij heeft het totaal niet koud, snachts ook niet.
Es_ther
Geplaatst: 11-04-09 20:16
Overdag lekker niks Als je het 's nachts te koud vind kan je er altijd een katoenen erop gooien.
Lekker bloot! Eventueel 's nachts met een katoenen! Mijn lespony staat nu ook nog onder de deken, hoop dat ie ook snel af mag. Ze begint helemaal te draaien als ik de deken weer op wil doen terwijl ze dat normaal nooit erg vindt.
ik zou hem ook afdoen. Vooral met het weer van de afgelopen dagen. Als het komende week ineens kouder wordt snachts dan kun je eventueel nog je katoenen deken opdoen. De mijne heeft ook niks meer op. Ik hou alleen het weer voor snachts even in de gaten!