Goedkope logeer adres in de buurt van de veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annebe

Goedkope logeer adres in de buurt van de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 10:46

Wij willen een dezer dagen met de paarden erop uit en zoeken nog een goedkoop logeer adres voor 1 nacht.
Wie weet waar we het beste terecht kunnen?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:16

Je zult toch wat duidelijker moeten zijn wat je precies zoekt. Moet het een B&B zijn? Een soort van Bed en Box of heb je een tent en wil je camperen en op de camping je paardje stallen?
In het 1e geval raad ik je aan te gaan naar Hippisch Tourisme: hier een link http://www.hippisch-toerisme.nl
in het 2e geval ken ik een heel fijne en niet dure camping in Epe, vlakbij de Veluwetrail. MiniCamping "Jagtlust" , heeft geen site, maar wel een telefoonnummer. xxxxxxxxxx spreek een boodschap in en de eigenaar zal je terugbellen. Hij neemt niet op! Dus inspreken. Bij die camping is ook de mogelijkheid je paardjes in een kampje te zetten, voor kuil en water wordt gezorgd. Tent(je) en paard € 12,- p nacht samen
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-04-09 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tel.nr. verwijderd.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:16

De WoodyRanch in Uddel misschien?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:29

Voor een enkele overnachting kom je al gauw uit op een hotel of b en b, je kunt in Kootwijk naar t Hilletje gaan, hebben ook stallen, of naar Vierhouten, dacht dat daar de Malle Jan zat, een hotel met stalling.
Wat wrs wel kan, is Caitwickerzand, die hebben blokhutten voor fietsrer/ruitewrs per navht, paarden staan ervoor in de wei.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:55

Je zou eens kunnen kijken op www.campingboszicht.nl
Ik ga hier al voor het derde jaar heen (en 2010 is ook reeds geboekt), puur omdat het er zo goed is.
Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Je kunt met je eigen tent komen, maar ook een blokhut, boerderij of caravan huren.
Ook voor 1 nacht. Je paard kan op stal en/of buiten .

annebe

Re: Goedkope logeer adres in de buurt van de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 08:21

Ik heb inmiddels al een zeer betaalbaar overnachting adres gevonden bij http://www.fjordhestgard.nl in Hoenderloo.
Ik weet dat ze vlak bij de ruiterroute van de veluwetrail liggen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken en misschienis het een leuk idee om per provincie een sticky te maken met allerlei overnachtings adressen?!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 09:39

Boszicht zijn we es wezen kijken, zag er prima uit, maar ze zijn wel erg de lucht in gegaan met hun prijzen, aangezien ik niet in een blokhut wil, kom je algauw in de boerderij, die is gewoon 100 euro duurder geworden, en weide ook, wij komen met 3 paarden/pony's, dan tikt het hard door.
Voorlopig hebben we nog steeds goedkopere adressen met meer luxe, dus Boszicht moet nog maar even wachten....